Нээлттэй Ажлын Байр

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Дэлгүүрийн үйлчлүүлэгч, худалдан авагч нарт бүтээгдэхүүний бүрэн мэдээллээр хангах
  • Харилцагч нарт дэлгүүрийн үндсэн заал болон үнэ цэнтэй бүтээгдэхүүн байрлаж буй заалны хэсгийг танилцуулж бүтээгдэхүүн сонгоход туслах
  • Харилцагч, худалдан авагч нарын асуудалд шийдэл олох, асуулт, лавлагаанд түргэн шуурхай хариулах
  • Бүтээгдэхүүний үнийн мэдээлэл, шошго зэргийг тогтмол хянаж, үнэд өөрчлөлт орсон бол нэн даруй арга хэмжээ авах
  • Бараа бүтээгдэхүүний өрөлт хийх, дэлгүүрийн тавилга, шүүгээг хоосон байлгахгүй тогтмол хянах
  • Харилцагч бүтээгдэхүүн худалдан авахад бэлэн мөнгөөр болон картаар төлбөр тооцоо хийх
  • Шинэ бараа бүтээгдэхүүн хүлээн авч, илүүдэл барааг агуулахад хадгалах
  • Бүтээгдэхүүний буцаалтыг хариуцаж ажиллах
  • Дэлгүүрийн бүх бүтээгдэхүүний хамгийн сүүлийн үеийн мэдээллийг олж судлах ба борлуулалтад ашиглах
  • Харилцагч, худалдан авагч нарт найрсаг, эерэг үйлчилгээ үзүүлэх

 

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Харилцааны өндөр ур чадвартай байх
  • Багаар ажиллах ур чадвартай байх
  • Өөрийгөө хөгжүүлдэг, бусдад үлгэр жишээч байх
  • Борлуулалт, ашиг орлого өндөрсгөж байсан түүх, туршлагатай бол давуу талтай
  • Компьютерийн ур чадвар өндөр байх,
  • Microsoft Dynamics дээр ажиллаж байсан туршлагатай бол давуу талтай
  • Англи хэлний зохих түвшний мэдлэгтэй байх

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал +Борлуулалтаас хамаарсан урамшуулал
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Үйлчлүүлэгчийн төлбөр тооцоог хүлээн авч, хийж гүйцэтгэнэ.
  • Үйлчилгээний нэхэмжлэх болон баримтуудыг цаг тухай бүрд үнэн зөв, алдаагүй бэлтгэх, төлбөр тооцоо бүрэн хийгдсэн эсэхэд хяналт тавих
  • Тухайн өдөр хийгдсэн төлбөрийн жагсаалттай нэхэмжлэлүүдийг тулган баталгаажуулж орлогын тайланг бэлтгэх, мэдээ явуулах
  • Үйлчлүүлэгчийн болон автомашины карт баримт бичигт үндэслэн бүртгэх, мэдээллийг системд үнэн зөв байдлыг хангах, шинэчлэх.
  • Үйлчилгээний зөвлөхүүдтэй уялдаа холбоотой ажиллах, ERP системд нээлттэй байгаа ажлын захиалгуудыг тогтмол хянах

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Санхүү, нягтлан бодох бүртгэлийн чиглэлээр суралцаж төгссөн, касс болон няравын ажил хийж байсан бол давуу тал болно,
  • MS оффис болон ERP систем дээр ажиллах чадвартай
  • Нягт нямбай, тооцооны ажлыг алдаагүй хөтлөх чадвартай
  • Харилцааны соёлтой, шуурхай, цэгцтэй, нямбай, хувийн зохион байгуулалт, цаг ашиглалт сайтай байх
  • Багаар ажиллах, ачаалал даах чадвартай,
  • Англи хэлний мэдлэгтэй байх

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • Ажлын цаг 8:00-17:00
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

Administration and Operations Support:

  • Provide comprehensive assistance to directors and department heads in their daily tasks.
  • Offer support for day-to-day management of staff, ensuring efficient operations.
  • Manage correspondence, including distribution and archiving of letters.
  • Maintain accurate records and notes, ensuring organized documentation.
  • Coordinate weekly management team meetings and disseminate notes.
  • Arrange meetings, events, and conference rooms with meticulous detail.
  • Handle travel arrangements, including hotel and flight bookings for management and visitors.
  • Supervise administrative drivers and distribute tasks among team members.
  • Facilitate official signatures on bank transfers, contracts, and other critical documents.
  • Perform home-based tasks related to the Executive Director.
  • Manage printing, business card orders, and mail processes.
  • Execute additional tasks as directed by Management, maintaining flexibility.
  • Fulfill employee business card orders as requested by supervisors.

Board of Directors Support:

  • Compile and manage essential company files, including minutes, reports, and regulations.
  • Maintain and update a meetings folder for board and shareholders meetings.
  • Assist in preparing and amending organizational regulations and authority documents.
  • Coordinate and send invitations to board and shareholders meetings.
  • Record minutes during board and shareholders meetings and distribute them to members.
  • Keep the board informed of legal changes impacting their roles.
  • Draft resolutions, meeting notices, and voting papers in consultation with the Chairman.
  • Provide comprehensive support to the Chairman in various capacities.
  • Fulfill additional responsibilities as assigned by the Board.

 

Human Resources Assistance:

  • Support HR department by handling paperwork, including replication, printing, and scanning.
  • Provide timely translation services as required by HR department.
  • Conduct research and compile data in response to HR department requests.

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • A university degree in Foreign Relations and Business Administration.
  • Minimum of 2 years of experience in a secretary role.
  • Proficiency in MS Word, Outlook, Excel, and PPE.
  • Strong command of Mongolian and English, both spoken and written.
  • Ability to handle official documents and assess issues independently.
  • Highly organized, with exceptional event planning skills.
  • Experience in secretarial and office assistant roles.
  • Knowledge of corporate governance and compliance.

Нэмэлт мэдээлэл

  • Basic salary + KPI bonus salary
  • Learning & development opportunity with international brands
  • Health insurance
  • Employee transportation
  • Flexible working hours
  • Discounted rate for MSM products

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Компанийн борлуулалтын зорилтод хүрэхэд шаардлагатай өөрийн хариуцсан бүтээгдэхүүний борлуулалттай холбоотой баримт бичгийг хариуцах
  • Хариуцсан машины өгөгдөл, мэдээллийг бэлтгэж, бүх өгөгдлийг цаг тухай бүрд нь шинэчилсэн байх
  • Үнийн санал, баримт бичиг, гадаад/дотоод захиалга болон бусад шаардлагатай зохион байгуулах ажлуудыг үр дүнтэй, үр ашигтай гүйцэтгэх
  • Өдөр тутмын борлуулалтын үйл ажиллагаанд идэвхтэйгээр дэмжлэг үзүүлэх: үнийн санал, харилцагчийн үйлчилгээ, мэдээлэл оруулах, болон бусад холбогдох ажлууд

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Бизнес удирдлага, менежмент, Олон улсын харилцаа чиглэлээр бакалавр зэрэгтэй
  • Харилцагч үйлчилгээний байгууллагад ажиллаж байсан бол давуу талтай
  • Компьютер хэрэглээний программ дээр ажиллах ур чадвартай
  • Англи хэлний зохих хэмжээний мэдлэгтэй байх
  • Жирэмсний амралттай байгаа ажилтныг эргэн ирэх хүртэл хугацаанд

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Гүйцэтгэлээс хамаарсан урамшуулал
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Компанийн үйл ажиллагааны бүх төрлийн гэрээний төслийг англи, монгол хэл дээр боловсруулах, хянах;
  • Компанийн бусад өдөр тутмын үйл ажиллагаанд байгуулагдах ажил, үйлчилгээний гэрээний загварууд боловсруулах, хянах;
  • Хариуцсан асуудлаар гэрээний хэлэлцээр, уулзалтад оролцож, зөвлөгөө арга зүйгээр хангах, шаардлагатай асуудлаар судалгаа, дүн шинжилгээ хийж, түүнд үндэслэн дүгнэлт, санал, зөвлөгөө, зөвлөмж өгөх;
  •  Компанийн хэрэгжүүлэх аливаа төслийн гэрээ, эрх зүйн асуудлаар судалгаа, дүн шинжилгээ хийж, түүнд үндэслэн санал, зөвлөгөө, зөвлөмж өгөх, гэрээ хэлцлийг хянах
  • Гэрээ, эрх зүйн баримт бичгийн орчуулга хийх, загвар гэрээг англи, монгол хэл дээр гаргах

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Хууль зүйн бакалавр, түүнээс дээш зэрэгтэй
  • Иргэний эрх зүйн бүх төрлийн гэрээ боловсруулах, хянах туршлагатай. Хөдөлмөрийн эрх зүйн өндөр мэдлэгтэй, бизнесийн орчинд хуульчаар ажиллаж байсан туршлагатай бол давуу тал.
  • Хууль тогтоомжийг зөв ойлгож, тайлбарлаж хэрэглэх мэргэжлийн мэдлэг, чадвар, дадал эзэмшсэн, эрх зүйн баримт бичиг боловсруулах ур чадвартай
  • Логик сэтгэлгээ сайтай, асуудалд хууль зүйн үүднээс дүгнэлт өгөх чадвартай
  • Монгол хэлний найруулга зүйн ур чадвар сайн
  • Хуульчийн мэргэжлийн үйл ажиллагаа эрхлэх зөвшөөрөл авсан
  • Англи хэлний ахисан түвшний мэдлэгтэй;

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Гүйцэтгэлээс хамаарсан урамшуулалт цалин
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • Ажилчдын унаа
  • Уян хатан ажлын цаг
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Харилцагч, үйлчлүүлэгчдийн тоог нэмэгдүүлэх, шинэ харилцагчидтай болоход байнга анхаарал тавин ажиллах.
  • Хуучин болон шинэ худалдан авагчдад бараа бүтээгдэхүүнийг сурталчлах, худалдах
  • Худалдан авагчид автомашиныг танилцуулан, сурталчлах, тэдний худалдан авах сонирхлыг бий болгох ба улмаар тухайн автомашинуудыг худалдах, захиалгаар нийлүүлэх.
  • Автомашины талаар харилцагч, үйлчлүүлэгчдэд үнэн, зөв мэдээлэл өгөх, сурталчлан танилцуулах
  • Машиныг гааль дээрээс компани хүртэл тээвэрлэх асуудлын аюулгүй байдлыг хангах
  • Удирдлагатай хамтран тээвэрлэлтийн асуудлыг хянаж зохион байгуулах

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Тухайн мэргэжлийн чиглэлээр дээд боловсрол эзэмшсэн
  • Автомашины борлуулалт чиглэлээр 2 с доошгүй жилийн туршлагатай
  • Англи болон Монгол хэлний бичгийн болон аман харилцааны өндөр ур чадвартай байх
  • Зөвшилцөлд хүрэх, Ятган үнэмшүүлэх, нөлөөлөх харилцаа үүсгэх харилцааны ур чадьартай байх

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал +Борлуулалтаас хамаарсан урамшуулал
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц 50 сая
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх
  • Олон улсын гадаад сургалтанд хамрагдах боломжтой

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Хариуцсан брэндүүдийн нэр хүнд, онцлогыг сурталчлах болон таниулах тусгай хөтөлбөрүүдийг төлөвлөж хэрэгжүүлэх
  • Борлуулалт болон ашигт ажиллагааны тооцооллын үндсэн дээр Зах зээлд өргөжин тэлэх бодлогыг тодорхойлох
  • Зах зээлийн өөрчлөлт нөхцөл байдалтай уялдуулан үнийн бодлогыг боловсруулан удирдлага болон нийлүүлэгч компанид танилцуулах үнийн өөрчлөлтийг зохион байгуулах
  • Бага зардлаар өндөр ашиг авчрах урамшууллуудыг төлөвлөх, хэрэгжүүлэх, хяналт тавих
  • Борлуулалтын болон маркетингийн үйл ажиллагааны тайланд дүн шинжилгээ хийх
  • Өрсөлдөгчийн барааны үнийн судалгаа, зах зээлийн багтаамжийн мэдээллийг судлах, мэдээлэл цуглуулах аргаар боловсруулах, дүн шинжилгээ хийх

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Бизнес, гадаад харилцаа, сэтгүүл зүй, маркетинг чиглэлээр их дээд сургууль төгссөн
  • Ятган үнэмшүүлэх, нөлөөлөх харилцаа үүсгэн борлуулалт хийж байсан туршлагатай
  • Англи хэлний бичгийн болон ярианы өндөр мэдлэг ур чадвартай байх
  • Бусадтай мэдлэг туршлага чадвараа хуваалцах чадвартай
  • WSET тусгай виноны зэрэгтэй бол давуу тал

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал +Борлуулалтаас хамаарсан урамшуулал
  • Уян хатан цагийн хувиарь
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц 50 сая
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх
  • Олон улсын гадаад сургалтанд хамрагдах боломжтой

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Обьектийн аюулгүй байдлыг хангаж, хулгай, гэмт халдлагаас урьдчилан сэргийлж, өдөр тутмын рапорт хөтөлж, хойшлуулашгүй арга хэмжээг шуурхай авч ажиллах
  • Үйлчлүүлэгч болон нийт ажилчидад харуул хамгаалатын холбогдох журмыг танилцуулж, хяналт, шаардлага тавьж ажиллах
  • Сэжигтэй зүйл илэрсэн тохиолдолд үйлчлүүлэгч болон ажилчидын унаа, цүнхэнд үзлэг хийж, протокол үйлдэж баримтжуулан, зөрчлийг таслан зогсоож ажиллах
  • Хамгаалалтын системийн түгшүүрийн дохиолол өгөгдсөн үед хойшлуулшгүй шуурхай арга хэмжээг нэн даруй хэрэгжүүлэх
  • Хамгаалалтын бүх системийн хэвийн ажиллагаа, техник, хэрэгслүүдийн бүрэн бүтэн байдлыг хариуцаж ажиллах

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Хамгаалалтын сертификаттай байх
  • Холбогдох чиглэлээр их дээд сургууль төгссөн бол давуу тал болно
  • Харуул хамгаалалт болон цагдаа, хүчний байгууллагад хоёроос доошгүй жил ажилласан
  • Тогтвор суурьшилтай ажиллах, гярхай

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • Ажилчдын хоол
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Олон улсын стандартын шаардлагад нийцсэн үр нөлөө бүхий ХЭМАБ-н менежментийн тогтолцоог нэвтрүүлэх, хэрэгжүүлэх, тасралтгүй сайжруулах
  • Нийт ажиллагсдыг ХАБЭА-н мэргэжлийн зохицуулалт, арга зүйгээр хангах, сургалт зохион байгуулах
  • Ажлын байрны аюултай хүчин зүйлсийн нөлөөллөөс ажиллагсдад учирч болох эрсдэлийг тодорхойлох, үнэлэх, удирдах
  • Үйл ажиллагааны хүрээнд аюулгүй ажиллагааны хяналт тавих
  • Гарцаагүй үүссэн аюул, ослын хор хохирлыг бууруулах
  • Хөдөлмөрийн аюулгүй байдал, эрүүл ахуйн хүрээнд хүлээх үүрэг

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Хууль эрх зүй, инженерийн чиглэлээр бакалавр ба түүнээс дээш зэрэгтэй
  • ХАБЭА хариуцсан ажилтныг мэргэшүүлэх сургаалтанд хамрагдаж, аюулгүй ажиллагааны чиглэлээр ажиллах мэргэжлийн үнэмлэхтэй байх
  • Аюулгүй ажиллагааны чиглэлээр 3-оос доошгүй жил ажилласан ажлын туршлагатай байх
  • ХАБЭА тухай хууль, бусад холбогдох эрх зүйн баримт бичиг, журам, тушаал шийдвэрийг мэддэг, тэдгээрийг ашиглаж аливаа асуудлуудад үнэлэлт, дүгнэлт өгөх чадвартай, бусдад энэ талаар сургалт, зөвлөгөө өгөх чадвартай байх
  • ХАБЭА-н холбогдолтой тайлан мэдээг гаргах, нэгтгэх, нэгтгэсэн тайлан мэдээнд үнэлэлт дүгнэлт өгөх чадвартай байх

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал
  • Олон улсын шилдэг брэндүүдийн сургалтанд хамрагдах боломж
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • Ажилчдын унаа
  • Уян хатан ажлын цаг
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Түрээсийн менежерийн удирдлага дор өдөр тутмын ажил үүргийг гүйцэтгэнэ.
  • Засварын хэлтэс дээрх тоног төхөөрөмжийн засвар үйлчилгээний ажлын гүйцэтгэлийг хянах.
  • Тоног төхөөрөмжийн Засвар үйлчилгээ нь төлөвлөгөө графикийн дагуу хийгдэж байгаа эсэхэд хяналт тавих. Тоног төхөөрөмжийн урьдчилан сэргийлэх төлөвлөгөөт үйлчилгээг (ТҮ) болон засварын ажлыг сар, долоо хоног, өдрийн нарийвчлалтай гаргах.
  • Засвар, ТҮ-д шаардлагатай сэлбэгийн хэрэгцээг гаргаж, сэлбэгийн бэлэн байдлыг хангах тал дээр сэлбэгийн хэлтэстэй хамтарч ажиллах.
  • Шаардлагатай сэлбэгийг Сэлбэгийн агуулахаас захиалах.
  • Сэлбэгийн хэлтэст дараагийн өдрийн засварын ажилд шаардлагатай болох сэлбэгийн талаар мэдээлэх.
  • Харилцагчид имэйл илгээх утсаар холбогдох зэргээр дараагийн төлөвлөгөөт засвар үйлчилгээний талаар мэдэгдэх, хугацааг тодруулах.
  • Түрээсийн тоног төхөөрөмжүүдэд графикийн дагуу солигдсон үндсэн эд ангиудын бүртгэлийг хөтлөх, тоног төхөөрөмжийн хувийн хэрэгт бүртгэх.

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Механик инженерийн чиглэлээр их дээд сургууль төгссөн
  • 2 жилийн ажлын туршлагатай
  • Автомашин, уул уурхайн бизнесийн орчинд хамгийн багадаа 2 жил ажилласан туршлагатай
  • Механикийн туршлага бас сайн харилцааны ур чадвартай байх
  • Сагстай өргөгч болон сэрээт ачигчын үнэмлэхтэй бол давуу тал болно

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Борлуулалтын урамшуулалт цалин + Гүйцэтгэлээс хамаарсан урамшуулал
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • Ажилчдын унаа
  • Уян хатан ажлын цаг
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • ISO45001 ХЭМАБ-н МТ, ISO14001 Байгаль орчны МТ-г хөгжүүлэх
  • Нийт ажиллагсдыг ХАБЭА-н мэргэжлийн зохицуулалт, арга зүйгээр хангах, сургалт зохион байгуулах
  • Нийт ажилтнуудад аюулгүй, эрүүл орчинд ажиллах соёл, зан үйлийг төлөвшүүлэх ажлын хүрээнд:
  • Үйл ажиллагааны хүрээнд аюулгүй ажиллагааны хяналт тавих
  • Аюулгүй ажиллагаанд манлайлал үзүүлж, өөрийн удирдлагад байгаа ажилтнууддаа үлгэр жишээ үзүүлэн ажиллах ажлын хүрээнд:
  • Гарцаагүй үүссэн аюул, ослын хор хохирлыг бууруулах
  • Хөдөлмөрийн аюулгүй байдал, эрүүл ахуйн хүрээнд хүлээх үүрэг

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Хууль эрх зүй, инженерийн чиглэлээр бакалавр ба түүнээс дээш зэрэгтэй байх
  • ХАБЭА хариуцсан ажилтыг мэргэшүүлэх сургалтанд хамрагдаж, аюулгүй ажиллагааны чиглэлээр ажиллах мэргэжлийн үнэмлэхтэй байх
  • Аюулгүй ажиллагааны чиглэлээр 5 с доошгүй жил ажилласан ажлын туршлагатай
  • Эсрдэлийн түвшин их ажлын байрны сургалт зохион байгуулах чадвартай
  • ХАБЭА сургалт явуулах эрхийн үнэмлэхтэй
  • ISO 45001 хөдөлмөрийн эрүүл мэнд аюулгүй байдлын менежмент тогтолцооны дотоод аудитороор бэлтгэгдсэн
  • Багаар ажиллах зохион байгуулах, бичиг баримт боловсруулах чадвартай
  • Англи хэлний ахисан шатны мэдлэгтэй
  • Ур чадварын матрицад заасан мэргэжлийн болон ерөнхий ур чадваруудыг эзэмшсэн

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал
  • Олон улсын шилдэг брэндүүдийн сургалтанд хамрагдах боломж
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • Ажилчдын унаа
  • Уян хатан ажлын цаг
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Борлуулагчийн харилцагчаас авсан захиалгын барааг хариуцан хүлээн авч цаг тухайд нь ачааны автомашин жолоодон хүргэж түгээх
  • Харилцагч нарын захиалгын дагуу ачааны автомашин жолоодон туслахын хамт бараа бүтээгдэхүүнийг хүргэн хүлээлгэж өгөх, бараа бүтээгдэхүүнээ харилцагчийн агуулах руу зөөх, өрөх хураах, бэлэн мөнгөний тооцоог хүлээн авч компаний дансанд тушаан тайлан бичиж нягтланд хүлээлгэн өгөх
  • Гаалиас татан авалт хийхэд бараа бүтээгдэхүүнээ зөөн агуулахад буулгах, агуулах дотор бараа бүтээгдэхүүний байрлуулахад өрөлт хураалт хийх
  • Харилцагч нарын захиалгын дагуу өөрийн хариуцсан түгээлтийн автомашиныг жолоодон бараа бүтээгдэхүүнийг хүргэн хүлээлгэж өгөх, бараа бүтээгдэхүүнээ харилцагчийн агуулах руу зөөх, өрөх хураах, бэлэн мөнгөний тооцоог авч компаний дансанд тушаах,
  • Бараа бүтээгдэхүүн хүргэсэн тайланг гарган нягтлан хүлээлгэн өгөх
  • Сар бүрийн эхэнд хийдэг агуулахын тооллого, хагас жил бүрт хийдэг гаалийн нэгдсэн агуулахын тооллого, жил бүрийн эхэнд хийдэг нэгдсэн тооллогуудад нярав, нягтлангуудад туслан тооллого хийх
  • Харилцагчийн барааны буцаалтийг бүрэн бүтэн эсэхийг сайтар шалган хүлээн авч компаний агуулахад өгөх

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Борлуулалт, худалдааны чиглэлд ажиллаж байсан туршлагатай
  • Мэргэшсэн жолоочийн үнэмлэхтэй B ангилалын жолооч байх
  • Харилцааны зөв ур чадвартай, боловсон
  • 2 хүртэлх жил ачааны машин барьж байсан туршлагатай байх

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Хуулганы суурилуулалт, засварыг мэргэжлийн өндөр түвшинд гүйцэтгэн мэргэжлийн болон хувь хүний итгэл үнэмшилтэйгээр ажилдаа өөрийгөө бүрэн зориулж, чин сэтгэлээсээ засварыг хийж гүйцэтгэх,
  • Автомашины задаргааг брэндийн засварын гарын авлагын дагуу чанарын өндөр төвшинд хийж гүйцэтгэх,
  • Угсралтын ажил дуусахад бэхэлгээ, боолт зэргийг өөрийн гараар бүрэн шалгаж шалгалтын хуудас бөглөх,
  • Суурилуулалт, засварын ажлын явцад анзаарагдсан болон илэрсэн ямар нэгэн эвдрэл гэмтлийн шалтгаан, элэгдэж буй эд анги, ойрын хугацаанд хийвэл зохих засвар зэргийг ажиглан улмаар үйлчилгээний зөвлөхөөр дамжуулан үйлчлүүлэгчид мэдэгдэн үйлчлүүлэгчийн сэтгэл ханамжийг ханган ажиллах, улмаар засварын төвийн ашигт ажиллагаанд дэмжлэг үзүүлэх,
  • Суурилуулалт, засвар эхэлсэн болон дууссан цаг, ажлын талаарх зарим хэрэгтэй мэдээллийг бүртгэж тэмдэглэх,
  • Суурилуулалт, засварын ажлыг компаниас баталсан стандарт, технологийн дагуу цэвэрч нямбай хийх,
  • Суурилуулалт, засвар хийлгэхээр орж ирсэн автомашинд засвар хийх бодит хугацааг гаргаж өгөх,
  • Ашигласан бараа материалыг тухайн автомашины засварын хуудсанд бүртгэж байх

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Холбогдох чиглэлээр мэргэжлийн коллеж, их дээд сургууль төгссөн
  • 1-3 жилийн ажлын туршлагатай
  • Эсгүүр, дрилл өнгөлгөө, наалт хийх ур чадвартай байх

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Гүйцэтгэлээс хамаарсан урамшуулал
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • Уян хатан ажлын цаг
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Шууд борлуулалтын сар бүрд тавигдсан борлуулалтын төлөвлөгөөнд хүрэх, даван биелүүлэн ажиллах
  • Шууд борлуулалтын сувгийг тэлж, эцсийн хэрэглэгч рүү чиглэсэн борлуулалт дэмжих ажлуудыг удирдан зохион байгуулж ажиллах
  • Sour liquor store-ийн дараагийн салбар дэлгүүрийг нээх төлөвлөгөөг гаргаж, төслийг удирдан хэрэгжүүлэх
  • Шууд борлуулалтын багийг удирдан зохион байгуулах
  • Шууд борлуулалтын борлуулалт болон үйл ажиллагаа дээр долоо хоног тутам тайлан бэлдэн хүргүүлэх
  • Шууд удирдлагаас гаргасан ажил гүйцэтгэлтэй холбоотой өгөгдсөн үүрэг даалгаврыг биелүүлэх

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Холбогдох чиглэлээр бакалавр зэрэг эзэмшсэн
  • Борлуулалт, худалдааны салбарт ажилласан туршлагатай байх
  • Бараа бүтээгдэхүүний мэдээллийг Англи хэл дээр тайлбарлаж, борлуулж чаддаг байх
  • Харилцааны өндөр соёлтой, үр ашигтай гэрээ хэлэлцээр хийх чадвартай, баг удирдах чадвартай
  • Нээлттэй, бусдыг сонсох, асуудлыг олон өнцгөөс харж бүтээлчээр шийдэл гаргах чадвартай

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Борлуулалтын урамшуулалт цалин + Гүйцэтгэлээс хамаарсан урамшуулал
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • Ажилчдын унаа
  • Уян хатан ажлын цаг
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Үйлчилгээний менежментийн үйл явц ба стандартуудын бүх төлөвлөлтийн элементүүд бүрэн хэрэгжиж, ажиллаж байгаа баталгаажуулах
  • Хэлтэс дотроо багаар ажиллах чадвар болон өндөр бүтээмжийн стандартыг дэмжих ба урамшуулах
  • Урт хугацааны үйлчилгээний хуваарьт болон төсөв боловсруулах ажилд туслалцаа үзүүлэх
  • Шаардлагатай үйлчилгээний гүйцэтгэлийн тайлан гаргах
  • Ажлын төлөвлөгөөг гүйцэтгэхийн тулд үйлчилгээний зөвлөхтэй хамтран ажиллаж бүх шаардлагатай эд анги материалын захиалга хийх
  • Бизнес аялалд гарахын өмнө тээврийн хэрэгслийн болон үйлчилгээний багийн зардлыг шалгах худалдан авалтаас бусад асуудлаар албан ёсны тоног төхөөрөмж үйлдвэрлэгчийн борлуулагч, үйлчлүүлэгч, гүйцэтгэгчтэй харилцах
  • Хуримтлагдсан эд анги бараа материалын түвшин багасгахын тулд худалдан авалттай ойр ажиллаж “зөв эд анги сайтад яг цагтаа” байгаа эсэхийг баталгаажуулах
  • Шаардлагатай үйлчилгээний гүйцэтгэлийн тайланг гаргах мөн төсвөөс хэтрүүлэхгүй байх

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Механик инженер болон түүнтэй ижил төстэй мэргэжлээр бакалаврын зэрэг эзэмшсэн байх
  • Төлөвлөгч нь үйлдвэрийн тоног төхөөрөмжийн засвар үйлчилгээний ажлын туршлагатай
  • Механик эсвэл цахилгааны туршлагатай бол давуу тал болно
  • MS Office, засвар үйлчилгээний удирдлагын систем  CMMS, MS Projects ур чадвартай
  • Англи хэлний дунд түвшний ур чадвартай
  • Хэлэлцээр хийх, багаар ажиллах, харилцааны ур чадвартай

    Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг
    • Борлуулалтыг сайжруулахын тулд харилцагч нартай утсаар холбогдох, Борлуулалтын дараах хэлтсийн бизнес үйл ажиллагаатай холбоотой борлуулалтыг хянах
    • Зах зээлийн судалгаа хийж, өгөгдлийн баазыг улс улсаар нь шинэчилдэг байх
    • Харилцагчдад бизнесийн саналыг мэргэжлийн түвшинд бэлтгэн танилцуулж, гэрээ хэлцлийг байгуулж, хэрэгжилтийг хангах
    • Ханган нийлүүлэгч нартай тогтмол холбогдож, харилцагчдад борлуулалтын дараах үйлчилгээний боломжуудыг санал болгож, гэрээний дагуу шаардлагатай тайлангуудыг илгээх
    • Чанарын удирдлагын тогтолцооны дагуу бизнес процессыг мөрдөн ажиллах, бизнес процессын тасралтгүй сайжруулалтад хувь нэмрээ оруулах
    • Маркетинг, сурталчилгааны материалуудыг бэлтгэн, байршуулах
    • Хариуцсан гэрээлэгчдийн баталгааны системийг засвар үйлчилгээ болон сэлбэгийн багийн дэмжлэгтэй хянах
    Ажлын байранд тавигдах шаардлага
    • Механик инженер болон бизнес удирдлага их дээд сургууль төгссөн
    • Холбогдох салбарт борлуулалтын чиглэлээр 3+ дээш жилийн туршлагатай
    • Багийн ажиллагаа, борлуулалт, хэлэлцээр хийх, харилцааны ур чадвартай
    • Техникийн мэдлэгтэй, шууд борлуулалтын арга барилтай
    • Англи хэлний аман болон бичгийн ахисан түвшний  мэдлэгтэй
    Нэмэлт мэдээлэл
    • Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал+Борлуулалтын урамшуулал
    • Олон улсын шилдэг брэндүүдийн сургалтанд хамрагдах боломж
    • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
    • Уян хатан ажлын цаг
    • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх   

    Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

    Health, Safety and Environmental Coordinator is responsible for monitoring and facilitating the company health, safety and environmental management system in an organization work fields; collaborating with employees and OT managers to identify hazards and assess risks to health, safety and environment, put appropriate safety controls at OT mine site, and provide ongoing recommendation and advice on current and emerging risks related to HSE.

    • Ensure that the Health, Safety and Environmental Policy Statement is communicated to employees
    • Lead the process to identify and assess potential health, safety and environmental hazards and risks of operations;
    • Observe laws, regulations and other requirements that pertain to Health, Safety and Environment at MSM operations;
    • Communicate information about legal and other requirements to appropriate personnel;
    • Ensure that there is access to regulatory and other requirements for personnel as appropriate.
    • Ensure all Health, Safety and Environmental non-conformances and incidents are reported, investigated and corrective and preventive actions are taken appropriately in a timely manner;
    • Maintain health, safety and environmental documents appropriately;
    Ажлын байранд тавигдах шаардлага
    • Bachelor’s degree or certified qualification in occupational health, safety field.
    • Minimum 2 year working experience in occupational health, safety and environmental field at mine site.
    • Mongolian/ English oral & written on good level
    • Good at team work, negotiations and communication skills
    Нэмэлт мэдээлэл

    If you have HSE related experience at mine sites specially at OT site, we will provide you with good working conditions and friendly environment. 

    Бусад

    Байршил: Өмнөговь аймаг

    Салбар: Уул уурхай

    Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг
    • Сэлбэгийн багийг зөв мэдээллээр цаг тухайд нь хангах
    • Хүсэлтийн дагуу сэлбэгийн үнэн зөв мэдээллийг үүсгэх
    • Зардал болон тээвэрлэлтийн талаар борлуулагчидтай тохиролцоно
    • Тээвэрлэлтийн талаар ложистикийн албатай нягт хамтран ажиллана
    • Шинэ сэлбэг ирвэл засвар болон сэлбэгийн хэлтэст мэдэгдэнэ
    • Сэлбэг, дагалдах хэрэгслийн сурталчилгааг төлөвлөж, туслах
    • Бүх захиалгыг хянаж, шалгах
    • PO үүсгэж, төлбөрийг шийдэх
    • Ачааг хамтран ажиллан хүлээж авах ажлыг зохицуулна
    • Сэлбэг худалдан авах, тээвэрлэхтэй холбоотой аливаа асуудлыг шийдвэрлэх
    Ажлын байранд тавигдах шаардлага
    • Холбогдох чиглэлээр бакалавр зэрэгтэй
    • Худалдан авалтын чиглэлээр 2 -оос доошгүй жил ажилласан байх 
    • Сэлбэгийн мэдлэг, ERP систем , Санхүүгийн үндэс, Логистикийн үндэс
    • Англи хэлний бичгийн болон аман ярианы чадвартай
    Нэмэлт мэдээлэл
    • Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал 
    • Олон улсын шилдэг брэндүүдийн сургалтанд хамрагдах боломж
    • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
    • Ажилчдын унаа
    • Уян хатан ажлын цаг
    • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх  

    Position overview: As the Senior HR Manager at MSM Group LLC you will play pivotal role in shaping our workforce and ensuring that we attract, retain, and develop the best talent. This position role in shaping our workforce and ensuring that we attract, retain and develop the best talent. This position requires a strategic thinker with a strong background in HR, specially in the areas of training and development and talent acquisition.

    Main responsibility:
    • Oversee nd execute comprehensive training and development programs to enhance employee skill, knowledge, and career growth.
    • Lead talent acquisition process, working closely with department heads to identify staffing needs, source top talent, and ensure a smooth recruitment process.
    • Continuously assess the effectiveness of training and development initiatives and make improvements to align with the company’s strategic goals.
    • Collaborate with department heads to identify areas for skill development and design targeted training solutions
    • Stay up to date with industry trends, best practices, and emerging technologies in HR, training and talent acquisition.
    Requirements:
    • Bachelor’s degree in HR, Business Administration, or a related field. Master’s degree is a plus.
    • Proven experience in managing training g and development programs and talent acquisition, preferably within the automotive sector.
    • Strong knowledge of training and development methodologies and practices.
    • In depth understanding of talent acquisition strategies, including sourcing, interviewing, and hiring.
    • Advance level in English
    • Strong leadership and team management skills.
    • Ability to assess organization needs and design effective training solutions.
    Benefits:
    • Basic salary + KPI bonus salary 
    • Learning & development opportunity with international brands
    • Health insurance
    • Employee transportation
    • Flexible working hours
    • Discounted rate for MSM products

     

    Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг
    • Тухайн өдрийн автомашин угаалгын үйлчилгээний цаг авсан байдал болон бусад нэмэлт мэдээлэлтэй танилцаж ажлаа төлөвлөх
    • Ажил эхлэхэд өөрийн ажилд шаардлагатай хариуцсан багаж хэрэгсэл, тоног төхөөрөмжийн бүрэн бүтэн байдлыг шалгах,
    • Чанар шалгагч угаалгын хэсэгт автомашин оруулах болон гаргахад дэмжин ажиллах
    • Автомашин угаалгын ажлын явцад үйлчлүүлэгчийн автомашиныг бохирдуулах, зурж гэмтээх зэргээс сэргийлэх
    • Үйлчлүүлэгчийн автомашин болон автомашинд байгаа эд зүйлстэй болгоомжтой харьцаж, бүрэн бүтэн байдлыг хариуцах ба шаардлагатай хамгаалалтын бүрээс, шалавч зэргийг ашиглана
    • Ажиллах явцад ажиллах орчны болон хувийн хөдөлмөр хамгааллын хэвийн байдалд байнга анхааралтай ажиллаж, өөрийн болон хамтран ажиллагсдын аюулгүй байдалд учирч болзошгүй нөхцөл байдал үүсэхээс урьдчилан сэргийлэх
    Ажлын байранд тавигдах шаардлага
    • Бүрэн дунд боловсрол эзэмшсэн
    • Автомашин угаалгын газар ажиллаж байсан
    • Өгсөн үүрэг даалгаварыг түргэн найдвартай биелүүлдэг
    • Түргэн шаламгай, нягт нямбай

    Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг
    • УБ Засварын төвд ирсэн тоног төхөөрөмжийн оношлогоо, засвар, үйлчилгээ, угсралт суурилуулалтын ажлыг чанарын өндөр түвшинд хийж гүйцэтгэх
    • Харилцагчаас өгсөн дуудлага болон харилцагчтай хийгдсэн гэрээний дагуу харилцагчийн ажлын байранд очиж тоног төхөөрөмжийн засвар үйлчилгээ болон холболт суурилуулалтын ажлыг гүйцэтгэх, ажлын байрны дүрэм журмыг мөрдөж, аюулгүй ажиллахХариуцан ажиллаж буй багаж, тоног төхөөрөмжүүд (автомашин, токарийн машин, өрмийн суурь машин, гидр шахуурга, хийн компрессор, гар багажууд гм) дээр өдөр тутам үзлэг, үйчилгээ (тосолгоо, чангалгаа) хийнэ.
    • Төлөвлөгөөний дагуу засварын төвийн багаж, тоног төхөөрөмжүүдэд засвар (тосолгоо, чангалгаа) болон техник үйлчилгээ хийх.
    • Эвдрэлийн шалтгаан оношийг зөв олж тогтоох, эвдрэлийн шалтгааныг бүрэн гүйцэд засварлах.
    • Шаардлагатай сэлбэгийн жагсаалтыг үнэн зөв бодитой гаргаж, захиалга хийх.
    • Ажлын цагийг үр бүтээлтэй өнгөрүүлэх. Өгөгдсөн үүрэг даалгаврыг цаг тухайд нь түргэн шуурхай гүйцэтгэх
    • Тоног төхөөрөмжийн засвар үйлчилгээ, холболт суурилуулалтын ажилд биечлэн оролцож, хамтран ажиллагсдад үлгэр дууриал үзүүлэх, тэднийг сургах үүрэгтэй.
    • Тоног төхөөрөмжийг ажлын байранд суурилуулалт холболт хийхэд шаардлагатай ажлын болон материалын тооцооллыг хийх.
    • Хийгдсэн засвар үйлчилгээ, холболт суурилуулалт, шалгалт тохиргооны ажлын тухай SERVICE REPORT бичих, удирдах ажилтнуудад тайлагнах
    • Өдөр тутам хийгдсэн ажлын тухай тайлан бичих, удирдах ажилтнуудад тайлагнах.
    • Шаардлагатай тохиолдолд багийн бусад гишүүнд дэмжлэг үзүүлэх, зөвлөгөө өгөх,
    Ажлын байранд тавигдах шаардлага
    • Механикийн чиглэлээр их дээд сургууль болон коллеж төгссөн
    • Уул уурхайн механикаар ажиллаж байсан туршлагатай
    • Аюулгүй Ажиллагааг дагаж мөрдөн ажилладаг байх
    • ANSUL галын системын мэдлэгтэй бол давуу тал болно
    • Уг ажлын байр нь УБ хотод ажиллах (өдрийн 8 цагаар) ба шаардлагатай тохиолдолд хөдөө орон нутагт ээлжээр ажиллах боломжтой байх

    1. Үзлэг оношлогоог үнэн зөв, нямбай хийж эвдрэлийн шалтгааныг тогтоож, бүрэн гүйцэд засварлах. Хийж гүйцэтгэсэн ажлаа заавал дахин хянаж нягтлан, Чанарын хяналтын ажилтанд шалгуулах.
    2. Шаардлагатай сэлбэгийн жагсаалтыг үнэн зөв бодитой гаргаж, захиалга хийхэд туслалцаа үзүүлэх.
    3. Тухайн ажлыг гүйцэтгэхэд шаардлагатай тусгай багажнуудыг тусгай багаж хадгалах газраас захиалж авах ба зориулалтын дагуу зөв зохистой хэрэглэж цаг тухайд нь буцааж хүлээлгэн өгөх.
    4. Ажил гүйцэтгэхэд шаардлагатай программуудыг ашиглаж, шаардлагатай тохиолдолд удирдах ажилтнаас зааварчилгаа авах.
    5. Шаардлагатай тохиолдолд тухайн тээврийн хэрэгслийг жолоодож шалгах.
    6. Хийгдсэн үзлэг оношлогоо, засвар үйлчилгээ болон бусад хийгдсэн ажлын тухай ажлын тайлан/service report бичих, шууд удирдлагадаа тайлагнах.
    7. Хариуцан ажиллаж буй багаж, тоног төхөөрөмжүүдээ бүрэн бүтэн байдлыг нь шалгаж, зориулалтын дагуу ашиглаж үзлэг үйлчилгээг (тосолгоо, чангалгаа) хийх.
    8. Төлөвлөгөөний дагуу засварын төвийн багаж, тоног төхөөрөмжүүдэд засвар (тосолгоо, чангалгаа), техник үйлчилгээ хийх, эвдрэл гэмтлийг цаг тухайд нь мэдээлэх, тэдгээрийг зөв зохистой ашиглах.
    Тавигдах шаардлага:
    • Холбогдох мэргэжлээр их дээд сургууль болон коллеж төгссөн байх
    • 2 жилийн ажлын туршлагатай
    • Багаар хамтран ажиллах чадвартай

    • Шууд удирдлагын хяналт, зааварчилгааны дагуу компанийн засварын газарт Үйлчлүүлэгийн тээврийн хэрэгсэлд үзлэг оношлогоо, засвар, техник үйлчилгээг чанарын өндөр түвшинд хийж гүйцэтгэх.
    • Үзлэг оношлогоог үнэн зөв, нямбай хийж эвдрэлийн шалтгааныг тогтоож, бүрэн гүйцэд засварлах. Хийж гүйцэтгэсэн ажлаа заавал дахин хянаж нягтлан, Чанарын хяналтын ажилтанд шалгуулах,
    • Шаардлагатай сэлбэгийн жагсаалтыг үнэн зөв бодитой гаргаж, захиалга хийхэд туслалцаа үзүүлэх,
    • Тухайн ажлыг гүйцэтгэхэд шаардлагатай тусгай багажнуудыг тусгай багаж хадгалах газраас захиалж авах ба зориулалтын дагуу зөв зохистой хэрэглэж цаг тухайд нь буцааж хүлээлгэн өгөх,
    • Ажил гүйцэтгэхэд шаардлагатай программуудыг ашиглаж, шаардлагатай тохиолдолд удирдах ажилтнаас зааварчилгаа авах.
    • Шаардлагатай тохиолдолд тухайн тээврийн хэрэгслийг жолоодож шалгах
    Тавигдах шаардлага:
    • Механик инженер, элекроник инженерийн чиглэлээр их, дээд сургууль төгссөн
    • Автомеханикийн чиглэлээр мэргэшсэн, мэргэжлээрээ 3-с дээш жил ажилласан туршлагатай
    • Техникийн загвар, моделийн талаар мэдлэгтэй, автомашины цахилгааны оношлогоо, засвар хийх чадвартай
    • Англи хэлний мэдлэгтэй
    • Харилцааны соёлтой, хувийн зохион байгуулалт сайтай, бие даан болон багаар ажиллах чадвартай, нягт нямбай
    • Мэргэжлийн сургалтуудад хамрагдаж сертификат авсан бол давуу тал болно

    Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг:
    • Байгууллагын хэмжээнд ашиглагдаж байгаа өргөх машин, механизмын ашиглалтын бүрэн бүтэн байдалд хяналт тавьж магадлах
    • Краны замын бүрэн бүтэн байдалд графикаар тогтоогдсон хугацаанд байнгын үзлэг, засвар үйлчилгээг хийх, үечилсэн үзлэгийн дэвтрийг хөтлөх ба илэрсэн гэмтлийг тухайн үед нь засч арилгах
    • Кран, түүний зам, ачаа баглан оосорлох хэрэгсэлд үзлэг хийх замаар бүрэн бүтэн байдлыг ханган ажиллах
    Тавигдах шаардлага:
    • Уул уурхай, барилга, хүнд машин механизмын механик инженер, кран өргөх механизмын инженер мэргэжилтэй
    • Мэргэжлээрээ 3-аас дээш жил ажилласан туршлагатай
    • Гидравлик, хийн тоног төхөөрөмжийн ахисан төвшний мэдлэгтэй, тусгай болон оношлогооны багаж хэрэгсэл хэрэглэх, техникийн ном сурах бичиг унших, ойлгох чадвартай
    • Шаардлагатай тохиолдолд хөдөө орон нутагт ээлжээр ажиллах боломжтой

    Хэрэв та манай компаниас зарласан нээлттэй ажлын байрыг сонирхож байгаа бол Анкет бөглөж илгээх эсвэл CV-гээ hr@msmco.net хаягт илгээнэ үү.

    Та манай Хүний нөөцийн санд анкетаа бүртгүүлж, цаашид зарлагдах ажлын байранд бүртгүүлэхийг хүсвэл Анкет бөглөж илгээнэ үү .