Нээлттэй Ажлын Байр

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Шинэ бараа бүтээгдэхүүний судалгааг хийх
  • Дотоод ажилчид болон харилцагч нарт тогтмол бүтээгдэхүүний сургалт орох
  • Бүтээгдэхүүний танилцуулга, мэдээлэл бэлтгэн ажиллах
  • Нийлүүлэгчийн зардлын тайлан бэлдэх
  • Харилцагч нарт бүтээгдэхүүний сургалтаар тогтмол ханган ажиллах ба зах зээлд шинээр нэвтрүүлж буй бүтээгдэхүүний судалгаа, өрсөлдөгчийн судалгааг хийн ажиллана

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Холбогдох чиглэлээр их дээд сургууль төгссөн
  • Ахисан түвшний англи хэлний мэдлэгтэй
  • Хүнтэй харилцах, харилцааны өндөр ур чадвартай байх
  • Тайлбарлан ойлгуулах ятган үнэмшүүлэх ур чадвартай

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • Ажилчдын унаа
  • Уян хатан ажлын цаг
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Обьектийн аюулгүй байдлыг хангаж, хулгай, гэмт халдлагаас урьдчилан сэргийлж, өдөр тутмын рапорт хөтөлж, хойшлуулашгүй арга хэмжээг шуурхай авч ажиллах
  • Үйлчлүүлэгч болон нийт ажилчидад харуул хамгаалатын холбогдох журмыг танилцуулж, хяналт, шаардлага тавьж ажиллах
  • Сэжигтэй зүйл илэрсэн тохиолдолд үйлчлүүлэгч болон ажилчидын унаа, цүнхэнд үзлэг хийж, протокол үйлдэж баримтжуулан, зөрчлийг таслан зогсоож ажиллах
  • Хамгаалалтын системийн түгшүүрийн дохиолол өгөгдсөн үед хойшлуулшгүй шуурхай арга хэмжээг нэн даруй хэрэгжүүлэх
  • Хамгаалалтын бүх системийн хэвийн ажиллагаа, техник, хэрэгслүүдийн бүрэн бүтэн байдлыг хариуцаж ажиллах

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Хамгаалалтын сертификаттай байх
  • Холбогдох чиглэлээр их дээд сургууль төгссөн бол давуу тал болно
  • Харуул хамгаалалт болон цагдаа, хүчний байгууллагад хоёроос доошгүй жил ажилласан
  • Тогтвор суурьшилтай ажиллах, гярхай

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • Ажилчдын унаа
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Мэргэжлээс шалтгаалах өвчнөөс урьдчилан сэргийлэх, ажлын байрны сөрөг хүчин зүйлсийн нөлөөллийг бууруулахад чиглэсэн үйл ажиллагааг удирдан зохион байгуулах
  • Хөдөлмөрийн эрүүл мэнд, аюулгүй байдлын менежментийн тогтолцоог бий болгон хөгжүүлэх
  • Хөдөлмөрийн эрүүл ахуйн мониторинг хийх, ажлын байрны сөрөг хүчин зүйлсийг тодорхойлох
  • Нэг бүрийн хамгаалах хэрэгслийн сонголт, хэрэглээнд хяналт тавих
  • ХАБЭАБО-ны хэлтсийн тогтвортой үйл ажиллагааг хангахад бодит туслалцаа үзүүлэх

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Бакалавр түүнээс дээш зэрэгтэй, эрүүл ахуйчаар мэргэшсэн
  • Хөдөлмөрийн эрүүл ахуйчийн мэргэжлийн үнэмлэх байх
  • Хөдөлмөрийн эрүүл ахуйчаар 3-оос доошгүй жил ажилласан ажлын туршлагатай байх
  • Хөдөлмөрийн эрүүл ахуйтай холбогдолтой тайлан мэдээг гаргах, нэгтгэх, нэгтгэсэн тайлан мэдээнд үнэлэлт дүгнэлт өгөх чадвартай байх

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал
  • Олон улсын шилдэг брэндүүдийн сургалтанд хамрагдах боломж
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • Ажилчдын унаа
  • Уян хатан ажлын цаг
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Борлуулагчийн харилцагчаас авсан захиалгын барааг хариуцан хүлээн авч цаг тухайд нь ачааны автомашин жолоодон хүргэж түгээх
  • Харилцагч нарын захиалгын дагуу ачааны автомашин жолоодон туслахын хамт бараа бүтээгдэхүүнийг хүргэн хүлээлгэж өгөх, бараа бүтээгдэхүүнээ харилцагчийн агуулах руу зөөх, өрөх хураах, бэлэн мөнгөний тооцоог хүлээн авч компаний дансанд тушаан тайлан бичиж нягтланд хүлээлгэн өгөх
  • Гаалиас татан авалт хийхэд бараа бүтээгдэхүүнээ зөөн агуулахад буулгах, агуулах дотор бараа бүтээгдэхүүний байрлуулахад өрөлт хураалт хийх
  • Харилцагч нарын захиалгын дагуу өөрийн хариуцсан түгээлтийн автомашиныг жолоодон бараа бүтээгдэхүүнийг хүргэн хүлээлгэж өгөх, бараа бүтээгдэхүүнээ харилцагчийн агуулах руу зөөх, өрөх хураах, бэлэн мөнгөний тооцоог авч компаний дансанд тушаах,
  • Бараа бүтээгдэхүүн хүргэсэн тайланг гарган нягтлан хүлээлгэн өгөх
  • Сар бүрийн эхэнд хийдэг агуулахын тооллого, хагас жил бүрт хийдэг гаалийн нэгдсэн агуулахын тооллого, жил бүрийн эхэнд хийдэг нэгдсэн тооллогуудад нярав, нягтлангуудад туслан тооллого хийх
  • Харилцагчийн барааны буцаалтийг бүрэн бүтэн эсэхийг сайтар шалган хүлээн авч компаний агуулахад өгөх

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

Борлуулалт, худалдааны чиглэлд ажиллаж байсан туршлагатай

Мэргэшсэн жолоочийн үнэмлэхтэй B,C ангилалын жолооч байх

Харилцааны зөв ур чадвартай, боловсон

2 хүртэлх жил ачааны машин барьж байсан туршлагатай байх

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

 

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Тухайн өдрийн автомашин угаалгын үйлчилгээний цаг авсан байдал болон бусад нэмэлт мэдээлэлтэй танилцаж ажлаа төлөвлөх
  • Ажил эхлэхэд өөрийн ажилд шаардлагатай хариуцсан багаж хэрэгсэл, тоног төхөөрөмжийн бүрэн бүтэн байдлыг шалгах,
  • Чанар шалгагч угаалгын хэсэгт автомашин оруулах болон гаргахад дэмжин ажиллах
  • Автомашин угаалгын ажлын явцад үйлчлүүлэгчийн автомашиныг бохирдуулах, зурж гэмтээх зэргээс сэргийлэх
  • Үйлчлүүлэгчийн автомашин болон автомашинд байгаа эд зүйлстэй болгоомжтой харьцаж, бүрэн бүтэн байдлыг хариуцах ба шаардлагатай хамгаалалтын бүрээс, шалавч зэргийг ашиглана
  • Ажиллах явцад ажиллах орчны болон хувийн хөдөлмөр хамгааллын хэвийн байдалд байнга анхааралтай ажиллаж, өөрийн болон хамтран ажиллагсдын аюулгүй байдалд учирч болзошгүй нөхцөл байдал үүсэхээс урьдчилан сэргийлэх

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Бүрэн дунд боловсрол эзэмшсэн
  • Автомашин угаалгын газар ажиллаж байсан
  • Өгсөн үүрэг даалгаварыг түргэн найдвартай биелүүлдэг
  • Түргэн шаламгай, нягт нямбай

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал
  • Олон улсын шилдэг брэндүүдийн сургалтанд хамрагдах боломж
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • Уян хатан ажлын цаг
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг
Кузов засварын менежерийн зааварчилгааны дагуу кузов засварын ажил үүргийг гүйцэтгэх.
Ажил эхлэхийн өмнөх Аюулгүй ажиллагааны зааварчилгааг авч, гарын үсгээр баталгаажуулах.
Ажлыг дүрэм журам, зааварчилгааны дагуу нягт нямбай гүйцэтгэх.
Тухайн тээврийн хэрэгсэлд xийгдсэн үзлэг оношлогооны дагуу илэрсэн болон бусад (үйлчлүүлэгчийн хүсэлтээс гадна) эвдрэл гэмтлийг ажлын картанд бичиж тэмдэглэх, шууд удирдлагадаа мэдэгдэх.
Шаардлагатай сэлбэгийн жагсаалтыг үнэн зөв бодитой гаргаж, захиалга хийхэд туслалцаа үзүүлэх.
Ажил гүйцэтгэхэд шаардлагатай программуудыг ашиглаж, шаардлагатай тохиолдолд удирдах ажилтнаас зааварчилгаа авах.
Шаардлагатай тохиолдолд тухайн тээврийн хэрэгслийг жолоодож шалгах.
Ажлын байранд тавигдах шаардлага
Их дээд сургууль төгссөн
Автомашины бизнесийн талаар ерөнхий мэдлэгтэй
Кузов засварын ажлын туршлагатай
Кузов засварын зах зээлийн талаар ойлголттой
Жолооны В ангилалтай байх
Нэмэлт мэдээлэл

Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал
Эрүүл мэндийн даатгалын багц
МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Стандартын дагуу засвар үйлчилгээг хийж гүйцэтгэх
  • Үйлчлүүлэгчтэй хамт тодорхойлсон шинж тэмдэг арилсан эсэхийг баталгаажуулахын тулд туршилтын жолоодлого хийх
  • Үйлчлүүлэгчийн сэтгэл ханамжийг өндөр байлгахыг зорин ажиллах
  • Техник, хэрэгслийн хяналт, үзлэг хийх хэрэгслийг ашиглаж, зохистой, болгоомжтой ажиллагаа явуулах
  • Ажиллах явцад ажиллах орчны болон хувийн хөдөлмөр хамгааллын хэвийн байдалд байнга анхааралтай ажиллаж, өөрийн болон хамтран ажиллагсдын аюулгүй байдалд учирч болзошгүй нөхцөл байдал үүсэхээс урьдчилан сэргийлэх
  • Автомашины засвар эхэлсэн болон дууссан цаг болон бусад дотоод үйл ажиллагаанд ашиглаж буй ажлын гүйцэтгэлтэй холбоотой хуудсыг үнэн зөв бөглөх
  • Засвар үйлчилгээг тогтсон хугацаанд (стандарт цагт нь) нь чанартай гүйцэтгүүлж, үйлчлүүлэгчийн сэтгэл ханамжийг ханган ажиллах

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Механик инженер чиглэлээр дээд боловсрол эзэмшсэн
  • Автын салбарт ажиллаж байсан туршлагатай
  • Жолооны  үнэмлэхтэй байх
  • Англи хэлний анхан шатны мэдлэгтэй байх

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал
  • Олон улсын шилдэг брэндүүдийн сургалтанд хамрагдах боломж
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • Ажилчдын унаа
  • Уян хатан ажлын цаг
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

In charge of leading Marketing communication strategy, planning and social media related to Automotive sales and aftersales.

  • Cooperate and provide market intelligence on long and mid-term marketing planning with management team and related departments.
  • Ensure all brands’ communication follows respective brand guideline covering website, social media, print out and customer service.
  • Develop, implement marketing plans on campaigns and promotions. Report the effectiveness of the marketing promotion and campaigns by tracking on ERP system.
  • Define customer persona, consumer behavior and market trend by conducting market research according to the research plan.
  • Ensure that all marketing plans and implementations process follows QMS process flow
  • Ensure that the most cost efficient and effective marketing and advertising tools are employed in order to promote the products and services.
  • Register and track all potential lead and opportunities from each marketing activities on ERP system
  • Timely and efficient reporting of marketing activities

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Bachelor’s degree in marketing, finance, business administration, or similar.
  • Minimum 2 years working experience by profession
  • Proficiency in electronic marketing automation software such as HubSpot Marketing
  • Extensive knowledge of marketing strategies, channels, and branding.
  • Solid knowledge of website analytics tools (e.g., Google Analytics, NetInsight, Omniture, WebTrends)
  • Experience in setting up and optimizing Google Adwords campaigns
  • Numerically literate, comfortable working with numbers, making sense of metrics and processing figures with spreadsheets
  • A sense of aesthetics and a love for great copy and witty communication
  • Up-to-date with the latest trends and best practices in online marketing and measurement

Нэмэлт мэдээлэл

  • Basic salary + KPI bonus salary
  • Learning & development opportunity with international brands
  • Health insurance
  • Employee transportation
  • Flexible working hours
  • Discounted rate for MSM products

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Холбогдох хууль, дүрмийн дагуу толгой компанийн бүх төрлийн татварын тайланг бэлтгэх, үнэн зөв тайлагнах, эрх бүхий байгууллагад хүргүүлэх, тэдгээрийн тооцоолол болон үлдэгдэлд хяналт тавих
  • Охин компаниудын татварын тайлангуудад хяналт тавих, удирдлага, зөвлөмжөөр хангах
  • Аудит болон Татварын байгууллагын санхүү болон татварын тайлангийн хяналт шалгалтыг хариуцах
  • Татвартай холбоотой асуудлуудыг хууль журмын дагуу шийдвэрлэх, нэмэлт өөрчлөлт шинэчлэлийг судлах
  • Тооцооны нягтлан бодогчдын өдөр тутмын үйл ажиллагаанд хяналт тавих, дэмжлэг үзүүлэн хамтран ажиллах, санхүүгийн болон татварын дотоод хяналт шалгалтын ажлыг зохион байгуулах, дүгнэлт гарган удирдлагуудад тайлагнах

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • НББ, санхүү, татварын чиглэлээр их дээд сургууль төгссөн
  • Мэргэжлээрээ 5-оос дээш жил ажилсан байх
  • Татварын мэргэшсэн зөвлөх болон Мэргэшсэн нягтлан бодогч байх
  • Англи хэлний ахисан түвшний мэдлэгтэй байх
  • Хяналт шалгалт хийж, дүгнэлт гаргах, сайжруулалт хийх ур чадвартай байх
  • Үнэлгээ, аудитын сургалт-д хамрагдсан бол – давуу тал болно

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал
  • Олон улсын шилдэг брэндүүдийн сургалтанд хамрагдах боломж
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • Ажилчдын унаа,
  • Уян хатан ажлын цаг
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг:

  • Борлуулалтыг сайжруулахын тулд харилцагч нартай утсаар холбогдох, Борлуулалтын дараах хэлтсийн бизнес үйл ажиллагаатай холбоотой борлуулалтыг хянах
  • Зах зээлийн судалгаа хийж, өгөгдлийн баазыг улс улсаар нь шинэчилдэг байх
  • Харилцагчдад бизнесийн саналыг мэргэжлийн түвшинд бэлтгэн танилцуулж, гэрээ хэлцлийг байгуулж, хэрэгжилтийг хангах
  • Ханган нийлүүлэгч нартай тогтмол холбогдож, харилцагчдад борлуулалтын дараах үйлчилгээний боломжуудыг санал болгож, гэрээний дагуу шаардлагатай тайлангуудыг илгээх
  • Чанарын удирдлагын тогтолцооны дагуу бизнес процессыг мөрдөн ажиллах, бизнес процессын тасралтгүй сайжруулалтад хувь нэмрээ оруулах
  • Маркетинг, сурталчилгааны материалуудыг бэлтгэн, байршуулах
  • Хариуцсан гэрээлэгчдийн баталгааны системийг засвар үйлчилгээ болон сэлбэгийн багийн дэмжлэгтэй хянах

Үндсэн шаардлага:

  • Механик инженер болон бизнес удирдлага их дээд сургууль төгссөн
  • Холбогдох салбарт борлуулалтын чиглэлээр 3+ дээш жилийн туршлагатай
  • Багийн ажиллагаа, борлуулалт, хэлэлцээр хийх, харилцааны ур чадвартай
  • Техникийн мэдлэгтэй, шууд борлуулалтын арга барилтай
  • Англи болон Хятад хэлний аман болон бичгийн ахисан түвшний  мэдлэгтэй

Нэмэлт мэдээлэл:

  • Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал+Борлуулалтын урамшуулал
  • Олон улсын шилдэг брэндүүдийн сургалтанд хамрагдах боломж
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • Уян хатан ажлын цаг
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Undertake activities to implement sales strategies by managing sales of Drilling products and tools.
  • Develop and grow the market by researching potential customers and exploring new products
  • Visit mine sites in regular basis to promote the product and provide customer support
  • Coordinate with vendors to deliver the appropriate products meeting customer’s requirements
  • Liaise with various internal units to ensure correct products are delivered to customers on a timely manner
  • Understand customer needs in terms of product application, price level and technical requirements, propose product/service solutions meeting the customer’s needs
  • Prepare quotations and commercial proposals to customers following pricing policies of the department
  • Process customer orders and monitor the delivery of customer’s orders working closely with logistics team on both vendor and the company side.
  • Provide forecast on the annual budget preparations of the department by projecting sales, profit levels

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Bachelor’s degree in Geology
  • Minimum 2 years of working experience in industrial supplies sales
  • Strategic thinking, Team working, persuasion and influence
  • Intermediate level of spoken and written English language proficiency
  • Ability to work with Excel program, prepare PPT presentation

Нэмэлт мэдээлэл

  • Basic salary + KPI bonus salary+Commision bonus
  • Learning & development opportunity with international brands
  • Health insurance
  • Employee transportation
  • Flexible working hours

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Химийн салбарын үнийн саналуудыг бэлтгэх
  • Бүтээгдэхүүнүүдийн бүртгэлийн картыг системд үүсгэх
  • Системд худалдан авалтын квот, захиалгыг үүсгэх
  • Үйлчлүүлэгчдийн мэдээллийн санг системд үүсгэх
  • Гаалийн агуулах дах бүтээгдэхүүнүүдийг хянах
  • BC систем дэх бүтээгдэхүүнүүдийн нөөцийн түвшинг хянах
  • Брэнд менежерээс даалгасан бичиг баримтуудыг боловсуулах
  • Үйлчлүүлэгчдийн худалдан авалттай холбоотой бичиг баримтыг цаг тухай бүрт нь бэлтгэх

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Санхүү, ня-бо бүртгэл эсвэл бизнесийн удирдлага чиглэлээр их дээд сургууль төгссөн
  • Багадаа 2 жилийн ажлын туршлагатай байх
  • MS Word, Outlook, PPE, Excel программууд дээр ажиллах чадвартай
  • Монгол, англи хэлээр аман болон бичгийн дундаас дээш түвшний мэдлэгтэй байх.
  • ERP систем дээр ажиллаж байсан туршлагатай.

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • Уян хатан ажлын цаг
  • Ажилчдын унаа
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Нийлүүлэгчээс худалдан авагчийн хэрэгцээ шаардлагад нийцсэн сэлбэг эд ангийн захиалгыг үйлдвэрлэгч рүү мэдээлэл, татан авч, анх тохирсон хугацаанд нийлүүлэх, сэлбэг борлуулалтын зөвлөх ажилтнуудыг чиглэлээр хангах, борлуулалтын идэвхжүүлэлт, төлөвлөлтөд анхаарч, борлуулалтын тоо мэдээлэлд үндэслэн, стратеги төлөвлөгөө боловсруулах
  • Борлуулалтын шинэ суваг боломжуудыг үргэлж эрэлхийлж, шинэ брэнд нэвтрүүлэх, татан авах, нутагшуулахад чиглэж ажиллах
  • Борлуулалтын ажилтнуудад өдөр тутмын үйл ажиллагаанд шаардлагатай удирдамжаар хангаж ажиллах.
  • Компанийн ашгийн бодлого, үйл ажиллагааны журмыг өдөр тутамдаа үйл ажиллагаандаа мөрдөх, ажилтнуудад хяналт тавих
  • IC болон WHS-тай хамтран ажиллах, 7 хоног бүр хурдан эргэлттэй сэлбэг, эд ангийн эргэлтийг хянаж, тэдгээрийн бэлэн байдалд анхаарах

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Гааль худалдаа, логистик, бизнесийн удирдлага, менежмент чиглэлээр баклавр зэрэгтэй
  • Автомашин, уул уурхайн бизнесийн орчинд хамгийн багадаа 4 жил ажилласан туршлагатай
  • Автомашин эсвэл инженерийн тоног төхөөрөмжийн бүтээгдэхүүний мэдлэгтэй
  • Нээлттэй, бусдыг сонсох, асуудлыг олон өнцгөөс харж бүтээлчээр шийдэл гаргах чадвартай
  • Баг удирдаж байсан өмнөх туршлагатай байх

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал+ Борлуулалтын урамшуулал
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • Ажилчдын унаа
  • Уян хатан ажлын цаг
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг
  • Гаалийн агуулахад буусан бараанд онцгой татварын акц, лого наах, гаалиас бараа авахад ложистикын ажилтан, агуулахын няравт туслан барааг өрж хураах
  • Гаалийн агуулахад буусан бараанд онцгой албан татварын акц тогтсон зааврын дагуу наах хуулах, мөн компанийн стикер хэвлэмэл шар логог наах
Ажлын байранд тавигдах шаардлага
  • Бүрэн дунд боловсролтой
  • Цаг барих чадвартай, тууштай ажиллах

 

Нэмэлт мэдээлэл

Ажлын цаг : Өглөө 7:30 ажлаа эхлэн 4:30 цагт тарна.

Цалин хийснээр бодогдоно.

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Дэлгүүрийн сар бүрийн борлуулалтын зорилт, төлөвлөгөөг биелүүлэх, ашигт ажиллагааг нэмэгдүүлэхэд төвлөрч дэлгүүрийн ажилчдыг зааварчлах, зөвлөгөө өгөх, тэднийг дадлагажуулах
  • Салбарын ажилтнуудыг удирдан зохион байгуулах, салбар болон агуулахын бараа бүтээгдэхүүний нөөцөд хяналт тавих, бараа бүтээгдэхүүн,  дэлгүүрийн хэвийн үйл ажиллагааг хангах, үйлчилгээний стандартыг хэвшүүлэх, үйлчлүүлэгчдэд нөхөрсөг аятай үйлчилгээг хяналт тавьж дэмжлэг үзүүлэн ажиллах
  • Бараа бүтээгдэхүүн худалдаалах үйл ажиллагаануудыг хянах, шаардлагатай борлуулалтын идэвхжүүлэлтийг хийх
  • Маркетинг сурталчилгааны ажил болон бүх төрлийн арга хэмжээг удирдлагаар ханган дэмжин зохион байгуулах

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Холбогдох чиглэлээр бакалаврын зэрэг эзэмшисэн
  • Борлуулалт, худалдаа, үйлчилгээний байгууллага, хоол үйлдвэрлэлийн салбарт ажилласан туршлагатай
  • Баг удирдаж байсан өмнөх туршлагатай байх
  • Бараа бүтээгдэхүүний мэдээллийг Англи хэл дээр тайлбарлах чадвартай
  • Хүмүүс хоорондын болон харилцаа холбоо тогтоох ур чадвар өндөртэй байх

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал+ Борлуулалтын урамшуулал
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • Ажилчдын унаа
  • Уян хатан ажлын цаг
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Онлайн худалдааны гар утасны программуудыг бүрэн хариуцан захиалгын дагуу түгээлт, борлуулалт хийж ажиллах
  • Компаний бараа бүтээгдэхүүнийг борлуулдаг Онлайн худалдааны бусад аппликейшн вэб сайтуудаас (супермаркетуудын харъя онлайн худалдааны сайтуудаас бусад) орж ирэх захиалгын барааг харилцагчийн хүргэгчид хүлээлгэн өгөх
  • Онлайн худалдааны агуулахын барааны бүртгэл тооцоог бүрэн хариуцаж орлого, зарлагын тайланг хөтөлж тооцооны нягтлангуудаар тоолуулж хянуулж ажиллах
  • Харилцагч худалдан авагчаас авсан захиалгыг барааны төрөл болон харилцагч тус бүрээр Smart phone-д захиалга болгон бүртгэн санхүүд өгч падаан хэвлүүлэх, урамшууллын хувь, бэлэг, бонусын барааны бодлого төлөвлөлтийг хэрэгжүүлэн өдөр бүрийн борлуулалтын тайланг нягтлан өгч байх

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Борлуулалт, үйлчилгээний чиглэлээр ажиллаж байсан туршлагатай
  • Харилцааны өндөр соёлтой, үр ашигтай гэрээ хэлэлцээр байгуулах чадвартай
  • Арга хэмжээ зохион байгуулж байсан туршлагатай бол давуу тал болно

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал+Борлуулалтаас хамаарсан урамшуулал
  • Олон улсын шилдэг брэндүүдийн сургалтанд хамрагдах боломж
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • Ажилчдын унаа
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Хариуцсан салбарын онцлогоос хамаарч санхүүгийн өдөр тутмын гүйлгээг шалган бүртгэлийн системд бүртгэх хуваарьт ажлыг санхүү хариуцсан захирлын баталсан ажил үүргийн хуваарийн дагуу гүйцэтгэх
  • Харилцагч байгууллага, үйлчлүүлэгчтэй үүссэн өр төлбөр болон авлагын тооцоог бүртгэх, улирал бүр тооцоог нийлж баталгаажуулах
  • Хариуцсан салбарын бараа материал, хөрөнгийн үлдэгдлийг батлагдсан хуваарийн дагуу тоолж баталгаажуулах, эд хариуцагчийн бүртгэлийг хянах, зөвлөгөө өгөх
  • Компанийн санхүүгийн тайлан баланс гаргахад шаардлагатай мэдээ тайланг ерөнхий болон ахлах нягтлан бодогчид тогтоосон хугацаанд ирүүлэх, нэмэлт шаардлагатай гүйцэтгэх ажлуудыг тогтоосон хугацаанд хийж тайланг хүргүүлэх
  • Хариуцсан салбарын онцлогоос хамааран бусад гүйцэтгэх ажил нь нэмэлт хавсралтын дагуу ялгаатай тодорхойлогдоно

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • НББ, санхүү, татварын чиглэлээр дээд боловсрол эзэмшсэн байх
  • MS оффисийн программууд, санхүү бүртгэлийн программ дээр ажиллаж байсан туршлагатай байх
  • Англи хэлний дунд түвшин
  • НББ-ийн чиглэлээр 2 хүртэлх жилийн туршлагатай
  • Мэргэшсэн нягтлан бодогч болон татварын итгэмжлэгдсэн нягтлан бол давуу тал

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • Ажилчдын унаа
  • Уян хатан ажлын цаг
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

Administration and Operations Support:

  • Provide comprehensive assistance to directors and department heads in their daily tasks.
  • Offer support for day-to-day management of staff, ensuring efficient operations.
  • Manage correspondence, including distribution and archiving of letters.
  • Maintain accurate records and notes, ensuring organized documentation.
  • Coordinate weekly management team meetings and disseminate notes.
  • Arrange meetings, events, and conference rooms with meticulous detail.
  • Handle travel arrangements, including hotel and flight bookings for management and visitors.
  • Supervise administrative drivers and distribute tasks among team members.
  • Facilitate official signatures on bank transfers, contracts, and other critical documents.
  • Perform home-based tasks related to the Executive Director.
  • Manage printing, business card orders, and mail processes.
  • Execute additional tasks as directed by Management, maintaining flexibility.
  • Fulfill employee business card orders as requested by supervisors.

Board of Directors Support:

  • Compile and manage essential company files, including minutes, reports, and regulations.
  • Maintain and update a meetings folder for board and shareholders meetings.
  • Assist in preparing and amending organizational regulations and authority documents.
  • Coordinate and send invitations to board and shareholders meetings.
  • Record minutes during board and shareholders meetings and distribute them to members.
  • Keep the board informed of legal changes impacting their roles.
  • Draft resolutions, meeting notices, and voting papers in consultation with the Chairman.
  • Provide comprehensive support to the Chairman in various capacities.
  • Fulfill additional responsibilities as assigned by the Board.

 

Human Resources Assistance:

  • Support HR department by handling paperwork, including replication, printing, and scanning.
  • Provide timely translation services as required by HR department.
  • Conduct research and compile data in response to HR department requests.

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • A university degree in Foreign Relations and Business Administration.
  • Minimum of 2 years of experience in a secretary role.
  • Proficiency in MS Word, Outlook, Excel, and PPE.
  • Strong command of Mongolian and English, both spoken and written.
  • Ability to handle official documents and assess issues independently.
  • Highly organized, with exceptional event planning skills.
  • Experience in secretarial and office assistant roles.
  • Knowledge of corporate governance and compliance.

Нэмэлт мэдээлэл

  • Basic salary + KPI bonus salary
  • Learning & development opportunity with international brands
  • Health insurance
  • Employee transportation
  • Flexible working hours
  • Discounted rate for MSM products

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Харилцагч, үйлчлүүлэгчдийн тоог нэмэгдүүлэх, шинэ харилцагчидтай болоход байнга анхаарал тавин ажиллах.
  • Хуучин болон шинэ худалдан авагчдад бараа бүтээгдэхүүнийг сурталчлах, худалдах
  • Худалдан авагчид автомашиныг танилцуулан, сурталчлах, тэдний худалдан авах сонирхлыг бий болгох ба улмаар тухайн автомашинуудыг худалдах, захиалгаар нийлүүлэх.
  • Автомашины талаар харилцагч, үйлчлүүлэгчдэд үнэн, зөв мэдээлэл өгөх, сурталчлан танилцуулах
  • Машиныг гааль дээрээс компани хүртэл тээвэрлэх асуудлын аюулгүй байдлыг хангах
  • Удирдлагатай хамтран тээвэрлэлтийн асуудлыг хянаж зохион байгуулах

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Тухайн мэргэжлийн чиглэлээр дээд боловсрол эзэмшсэн
  • Автомашины борлуулалт чиглэлээр 2 с доошгүй жилийн туршлагатай
  • Англи болон Монгол хэлний бичгийн болон аман харилцааны өндөр ур чадвартай байх
  • Зөвшилцөлд хүрэх, Ятган үнэмшүүлэх, нөлөөлөх харилцаа үүсгэх харилцааны ур чадьартай байх

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал +Борлуулалтаас хамаарсан урамшуулал
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц 50 сая
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх
  • Олон улсын гадаад сургалтанд хамрагдах боломжтой

  1. Үзлэг оношлогоог үнэн зөв, нямбай хийж эвдрэлийн шалтгааныг тогтоож, бүрэн гүйцэд засварлах. Хийж гүйцэтгэсэн ажлаа заавал дахин хянаж нягтлан, Чанарын хяналтын ажилтанд шалгуулах.
  2. Шаардлагатай сэлбэгийн жагсаалтыг үнэн зөв бодитой гаргаж, захиалга хийхэд туслалцаа үзүүлэх.
  3. Тухайн ажлыг гүйцэтгэхэд шаардлагатай тусгай багажнуудыг тусгай багаж хадгалах газраас захиалж авах ба зориулалтын дагуу зөв зохистой хэрэглэж цаг тухайд нь буцааж хүлээлгэн өгөх.
  4. Ажил гүйцэтгэхэд шаардлагатай программуудыг ашиглаж, шаардлагатай тохиолдолд удирдах ажилтнаас зааварчилгаа авах.
  5. Шаардлагатай тохиолдолд тухайн тээврийн хэрэгслийг жолоодож шалгах.
  6. Хийгдсэн үзлэг оношлогоо, засвар үйлчилгээ болон бусад хийгдсэн ажлын тухай ажлын тайлан/service report бичих, шууд удирдлагадаа тайлагнах.
  7. Хариуцан ажиллаж буй багаж, тоног төхөөрөмжүүдээ бүрэн бүтэн байдлыг нь шалгаж, зориулалтын дагуу ашиглаж үзлэг үйлчилгээг (тосолгоо, чангалгаа) хийх.
  8. Төлөвлөгөөний дагуу засварын төвийн багаж, тоног төхөөрөмжүүдэд засвар (тосолгоо, чангалгаа), техник үйлчилгээ хийх, эвдрэл гэмтлийг цаг тухайд нь мэдээлэх, тэдгээрийг зөв зохистой ашиглах.
Тавигдах шаардлага:
  • Холбогдох мэргэжлээр их дээд сургууль болон коллеж төгссөн байх
  • 2 жилийн ажлын туршлагатай
  • Багаар хамтран ажиллах чадвартай

  • Шууд удирдлагын хяналт, зааварчилгааны дагуу компанийн засварын газарт Үйлчлүүлэгийн тээврийн хэрэгсэлд үзлэг оношлогоо, засвар, техник үйлчилгээг чанарын өндөр түвшинд хийж гүйцэтгэх.
  • Үзлэг оношлогоог үнэн зөв, нямбай хийж эвдрэлийн шалтгааныг тогтоож, бүрэн гүйцэд засварлах. Хийж гүйцэтгэсэн ажлаа заавал дахин хянаж нягтлан, Чанарын хяналтын ажилтанд шалгуулах,
  • Шаардлагатай сэлбэгийн жагсаалтыг үнэн зөв бодитой гаргаж, захиалга хийхэд туслалцаа үзүүлэх,
  • Тухайн ажлыг гүйцэтгэхэд шаардлагатай тусгай багажнуудыг тусгай багаж хадгалах газраас захиалж авах ба зориулалтын дагуу зөв зохистой хэрэглэж цаг тухайд нь буцааж хүлээлгэн өгөх,
  • Ажил гүйцэтгэхэд шаардлагатай программуудыг ашиглаж, шаардлагатай тохиолдолд удирдах ажилтнаас зааварчилгаа авах.
  • Шаардлагатай тохиолдолд тухайн тээврийн хэрэгслийг жолоодож шалгах
Тавигдах шаардлага:
  • Механик инженер, элекроник инженерийн чиглэлээр их, дээд сургууль төгссөн
  • Автомеханикийн чиглэлээр мэргэшсэн, мэргэжлээрээ 3-с дээш жил ажилласан туршлагатай
  • Техникийн загвар, моделийн талаар мэдлэгтэй, автомашины цахилгааны оношлогоо, засвар хийх чадвартай
  • Англи хэлний мэдлэгтэй
  • Харилцааны соёлтой, хувийн зохион байгуулалт сайтай, бие даан болон багаар ажиллах чадвартай, нягт нямбай
  • Мэргэжлийн сургалтуудад хамрагдаж сертификат авсан бол давуу тал болно

Хэрэв та манай компаниас зарласан нээлттэй ажлын байрыг сонирхож байгаа бол Анкет бөглөж илгээх эсвэл CV-гээ hr@msmco.net хаягт илгээнэ үү.

Та манай Хүний нөөцийн санд анкетаа бүртгүүлж, цаашид зарлагдах ажлын байранд бүртгүүлэхийг хүсвэл Анкет бөглөж илгээнэ үү .