Нээлттэй Ажлын Байр

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Гаалийн агуулахад буусан бараанд онцгой татварын акц, лого наах, гаалиас бараа авахад ложистикын ажилтан, агуулахын няравт туслан барааг өрж хураах
  • Гаалийн агуулахад буусан бараанд онцгой албан татварын акц тогтсон зааврын дагуу наах хуулах, мөн компанийн стикер хэвлэмэл шар логог наах

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Бүрэн дунд боловсролтой
  • Цаг барих чадвартай, тууштай ажиллах

 

Нэмэлт мэдээлэл

Ажлын цаг : Өглөө 7:30 ажлаа эхлэн 4:30 цагт тарна.

Цалин хийснээр бодогдоно.

Job description

  • Lead Proshack store team towards achievement of established goals and objectives for the store.
  • Ensure timely turnaround of inventory needed to comply with commitments to customers.
  • Place orders to vendors and handle the order placement with vendors, shipment with Logistics team and delivery process with Proshack team and the customer.
  • Manage account receivables with the team and the customers and make sure customers are placing the payments before due date.
  • Manage pricing of Proshack store sold items.
  • Conduct quarterly meetings with vendors and manage the relationship with vendors.
  • Hire, train and monitor performance of the store staff.
  • Monitor and adjust inventory to minimize dead stock and to ensure contractual obligation by MSM is fulfilled.
  • Handle customer complaints immediately as per the Industrial Department’s procedure.

Job requirements

  • Bachelor’s degree diploma in relevant field, such as Business Management, Accounting, Finance and Marketing
  • Proven experience in sales, vendor management and inventory management
  • Expertise in contract negotiation, ensuring favorable terms for sustainable business relationships.
  • Strong proficiency in both written and verbal English
  • Advanced skills in MS office and familiarity with ERP systems

Additional information

  • Basic salary + KPI bonus salary + Commision bonus
  • Learning & development opportunity with international brands
  • Health insurance
  • Employee transportation
  • Flexible working hours
  • Discounted rate for MSM products

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Дэлгүүрийн сар бүрийн борлуулалтын зорилт, төлөвлөгөөг биелүүлэх, ашигт ажиллагааг нэмэгдүүлэхэд төвлөрч дэлгүүрийн ажилчдыг зааварчлах, зөвлөгөө өгөх, тэднийг дадлагажуулах
  • Салбарын ажилтнуудыг удирдан зохион байгуулах, салбар болон агуулахын бараа бүтээгдэхүүний нөөцөд хяналт тавих, бараа бүтээгдэхүүн,  дэлгүүрийн хэвийн үйл ажиллагааг хангах, үйлчилгээний стандартыг хэвшүүлэх, үйлчлүүлэгчдэд нөхөрсөг аятай үйлчилгээг хяналт тавьж дэмжлэг үзүүлэн ажиллах
  • Бараа бүтээгдэхүүн худалдаалах үйл ажиллагаануудыг хянах, шаардлагатай борлуулалтын идэвхжүүлэлтийг хийх
  • Маркетинг сурталчилгааны ажил болон бүх төрлийн арга хэмжээг удирдлагаар ханган дэмжин зохион байгуулах

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Холбогдох чиглэлээр бакалаврын зэрэг эзэмшисэн
  • Борлуулалт, худалдаа, үйлчилгээний байгууллага, хоол үйлдвэрлэлийн салбарт ажилласан туршлагатай
  • Баг удирдаж байсан өмнөх туршлагатай байх
  • Бараа бүтээгдэхүүний мэдээллийг Англи хэл дээр тайлбарлах чадвартай
  • Хүмүүс хоорондын болон харилцаа холбоо тогтоох ур чадвар өндөртэй байх

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал+ Борлуулалтын урамшуулал
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • Ажилчдын унаа
  • Уян хатан ажлын цаг
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Агуулахын бараа материалын хөдөлгөөнийг үнэн зөв бүртгэл хийх, тайлагнах
  • Агуулахын барааны эмх цэгцтэй байдлыг хангаж ажиллах
  • Батлагдсан хуваарийн дагуу хариуцсан нягтлантай хамтран агуулахын барааны үлдэгдлийн тооллогыг хийж, үр дүнг тайлагнах
  • Ачаа ачих, буулгах бaрaa материалыг хүлээн авах, хүлээлгэж өгөх, бараа бүтээгдэхүүний бүрэн бүтэн байдлыг шалгах
  • Байгууллагын дотоод стандартын дагуу бараа материалыг байршуулах

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Холбогдох чиглэлээр их дээд сургуулийн боловсрол эзэмшсэн
  • 1с дээш жилийн агуулахын орчинд ажилласан ажлын туршлагатай байх
  • Харилцааны өндөр соёлтой, хамтран ажиллах, харилцах ур чадвар сайтай
  • Жолооны  B  ангилалтай байх
  • Сэрээт ачигчийн сурталтанд хамрагдсан бол давуу тал болно

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Job description

  • Conduct customer calls to generate sales lead and follow up on sales leads
  • Maintain up to date market survey and competitive environment concerning the assigned product portfolio
  • Prepare and present business proposals to customers in a professional manner, follow up on leads, and negotiate sales contract whilst managing COGS
  • Coordinate with suppliers on a regular basis to offer equipment solutions to customer
  • Handling all processes including quotation, contract conclusion with customers, an order placement with the vendor, installation and setup of after sales support scheme
  • Collect receivables from customers to avoid bad debts
  • Carry out business development and new customer development activities through preparing business case to identify business potential, SWOT analysis and cost vs income estimation.
  • Prepare marketing/advertising/promotional materials and implement sales and marketing activities

Job requirements

Proficiency in spoken and written Chinese and English  at good level

A bachelor’s degree in a engineering field is required

A minimum of 5 years experience

Demonstrating strong teamwork, negotiation, and communication skills

Additional information

  • Basic salary + KPI bonus salary + Commission bonus
  • Learning & development opportunity with international brands
  • Health insurance
  • Employee transportation
  • Flexible working hours
  • Discounted rate for MSM products

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Урьдчилсан захиалгын дагуу хэлтсүүдэд автомашинаар үйлчлэх
  • Баримт бичгийн хүргэлт хийх
  • Гадаад ажилтан, зочдыг онгоцны буудал, зочид буудлаас тосох, хүргэж өгөх
  • Долоо хоног бүрийн маршрутын болон шатахууны хэрэглээний тайлан гаргах
  • Хариуцсан автомашинуудын ашиглалт, цэвэрлэгээг хариуцах
  • Ажилчдын автобусанд ээлжээр үйлчлэх

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Жолооны В, Д  ангилалтай
  • 3-аас дээш жил жолоо барьсан туршлагатай
  • Зочин үйлчилгээний туршлагатай
  • Замын хөдөлгөөний дүрэм ягштал баримталдаг
  • Англи хэлний анхан шатны мэдлэгтэй Харилцааны соёлтой
  • Нууцлалыг өндөр түвшинд хадгалж чаддаг байх
  • Аюулгүй ажиллагааг чанд мөрддөг байх
  • Ажилдаа ирэх болон ажил үүргээ хийж гүйцэтгэх хугацаандаа согтууруулах ундаа болон мансууруулах бодисын нөлөөнөөс ангид, ажилд бэлэн байх

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Барилга, байгууламжийн хэвийн ашиглалтыг хангах зорилгоор Барилгын ашиглалтын дэвтэр хөтөлж, эвдрэл гэмтлээс урьдчилан сэргийлж, төлөвлөгөөт болон яаралтай засвар үйлчилгээг гүйцэтгүүлж, хяналт тавих
  • Барилгын сантехник, цахилгаан, халаалт агаар сэлгэлтийн системд хийгдсэн өөрчлөлтийг холбогдох зурагт тухай бүрт нь тусгах
  • Барилгын ашиглалт, засвар үйлчилгээний бодлого, журмыг боловсруулан хэрэгжилтэд хяналт тавих
  • Засвар үйлчилгээний хүсэлтэд хариу өгч шаардлагатай арга хэмжээ авч, ажлыг удирдан гүйцэтгэх
  • Удирдлагадаа ажлын явцыг мэдээлж, хугацаат тайлан гаргах
  • Асуудлыг удирдлагад танилцуулан, шийдвэрлэх арга замыг инженерийн шийдлийн дагууү зөв оновчтой хэлбэрээр санал болгох
  • Чанарын удирдлагын тогтолцооны стандартын журмын дагуу ажил үүрээ биелүүлэх
  • Шаардлагатай үед ашиглалт хариуцсан ахлах ажилтанг орлон ажиллах
  • Шууд удирдлага дахь багийг удирдан зохион байгуулж, сантехникчидийн ажлын хуваарилалт хийх, улирлын чанартай ээлжээр ажиллах хуваарь гаргах

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Барилга, Цахилгааны инженер, Дулаан хангамж агаар сэлгэлтийн инженер
  • Мэргэжлээрээ ажилласан 2+ хүртэлх жилийн туршлагатай
  • AutoСad болон зургийн бусад программуудыг эзэмшсэн тооцоо хийх чадвартай
  • Англи хэлний анхан шатны мэдлэгтэй

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал
  • Уян хатан цагийн хувиарь
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц 50 сая
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Оффист ирсэн зочид, үйлчлүүлэгсдийг найрсгаар угтан чиглүүлж, бүртгэл хөтлөх
  • Ирсэн албан бичиг, нэхэмжлэх зэрэг бичиг баримтуудыг бүртгэл хөтлөн хүлээж авч холбогдох ажилтанд хүргүүлэх
  • Хэлтсүүдээс жолоочийн захиалга хүлээн авч, жолоочийн ажлыг хуваарилж, тээврийн хэрэгслийн ашиглалт, замын хуудас, цагийн бүртгэлд хяналт тавьж, тайлан гаргах
  • Сонин, хэвлэл захиалах, хүлээж авах, тараах
  • Админы хэлтэстэй холбоотой бичиг хэргийн ажлуудыг шаардлагатай үед хийж гүйцэтгэх
  • Ажилтны нэвтрэх картыг системд бүртгэх, олгох
  • Ерөнхий хэлтсүүдийн сарын хангамжийг захиалга нэгтгэж, худалдан авалтын ажилтанд өгөх
  • Ажлын байрны эмх цэгцтэй байдлыг хангаж ажиллах
  • Архивын өрөөн дэх бичиг баримтуудын бүртгэл хөтлөх, бичиг баримт хүлээн авч хадгалах, тайлагнах

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Холбогдох чиглэлээр бакалавр зэрэг эзэмшсэн
  • Харилцааны болон асуудал шийдвэрлэх ур чадвартай
  • Монгол, Англи хэлний ярианы болон бичгийн ур чадвартай
  • MS Word мэдлэгтэй байх

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал
  • Уян хатан цагийн хувиарь
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Онлайн худалдааны гар утасны программуудыг бүрэн хариуцан захиалгын дагуу түгээлт, борлуулалт хийж ажиллах
  • Компаний бараа бүтээгдэхүүнийг борлуулдаг Онлайн худалдааны бусад аппликейшн вэб сайтуудаас (супермаркетуудын харъя онлайн худалдааны сайтуудаас бусад) орж ирэх захиалгын барааг харилцагчийн хүргэгчид хүлээлгэн өгөх
  • Онлайн худалдааны агуулахын барааны бүртгэл тооцоог бүрэн хариуцаж орлого, зарлагын тайланг хөтөлж тооцооны нягтлангуудаар тоолуулж хянуулж ажиллах
  • Харилцагч худалдан авагчаас авсан захиалгыг барааны төрөл болон харилцагч тус бүрээр Smart phone-д захиалга болгон бүртгэн санхүүд өгч падаан хэвлүүлэх, урамшууллын хувь, бэлэг, бонусын барааны бодлого төлөвлөлтийг хэрэгжүүлэн өдөр бүрийн борлуулалтын тайланг нягтлан өгч байх

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Борлуулалт, үйлчилгээний чиглэлээр ажиллаж байсан туршлагатай
  • Харилцааны өндөр соёлтой, үр ашигтай гэрээ хэлэлцээр байгуулах чадвартай
  • Арга хэмжээ зохион байгуулж байсан туршлагатай бол давуу тал болно

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал+Борлуулалтаас хамаарсан урамшуулал
  • Олон улсын шилдэг брэндүүдийн сургалтанд хамрагдах боломж
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • Ажилчдын унаа
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Хариуцсан салбарын онцлогоос хамаарч санхүүгийн өдөр тутмын гүйлгээг шалган бүртгэлийн системд бүртгэх хуваарьт ажлыг санхүү хариуцсан захирлын баталсан ажил үүргийн хуваарийн дагуу гүйцэтгэх
  • Харилцагч байгууллага, үйлчлүүлэгчтэй үүссэн өр төлбөр болон авлагын тооцоог бүртгэх, улирал бүр тооцоог нийлж баталгаажуулах
  • Хариуцсан салбарын бараа материал, хөрөнгийн үлдэгдлийг батлагдсан хуваарийн дагуу тоолж баталгаажуулах, эд хариуцагчийн бүртгэлийг хянах, зөвлөгөө өгөх
  • Компанийн санхүүгийн тайлан баланс гаргахад шаардлагатай мэдээ тайланг ерөнхий болон ахлах нягтлан бодогчид тогтоосон хугацаанд ирүүлэх, нэмэлт шаардлагатай гүйцэтгэх ажлуудыг тогтоосон хугацаанд хийж тайланг хүргүүлэх
  • Хариуцсан салбарын онцлогоос хамааран бусад гүйцэтгэх ажил нь нэмэлт хавсралтын дагуу ялгаатай тодорхойлогдоно

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • НББ, санхүү, татварын чиглэлээр дээд боловсрол эзэмшсэн байх
  • MS оффисийн программууд, санхүү бүртгэлийн программ дээр ажиллаж байсан туршлагатай байх
  • Англи хэлний дунд түвшин
  • НББ-ийн чиглэлээр 2 хүртэлх жилийн туршлагатай
  • Мэргэшсэн нягтлан бодогч болон татварын итгэмжлэгдсэн нягтлан бол давуу тал

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • Ажилчдын унаа
  • Уян хатан ажлын цаг
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Main duties:

  • Utilize Excel proficiency to manage data effectively, ensuring accuracy and reliability.
  • Transfer data between Excel spreadsheets with precision and attention to detail.
  • Assist in the development of templates for efficient data importation into our IT systems.

Qualification:

  • Proficiency in Microsoft Excel, including the ability to use formulas, and create templates.
  • Excellent organizational and time management skills
  • General knowledge of vehicle.

Additional information:

Monthly salary will be 660,000 MNT.

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  •  Дэлгүүр, супермаркетууд хариуцсан худалдааны төлөөлөгчид, түгээлтийн жолооч нар, түгээлтийн туслахуудад үүрэг даалгавар өгч шууд удирдлагаар ханган сувгийн борлуулалтын төлөвлөгөөг биелүүлэн ажиллах
  • Борлуулалтын ахлах менежер, Брэнд менежерүүдэд шаардлагатай тайланг гаргаж өгч мэдээллээр хангах
  •  

    Лангуун дээрх бараа бүтээгдэхүүний өрөлт, хураалт стандартийн дагуу эмх цэгцтэй өрөгдсөн эсэхэд хяналт тавьж сайжруулж ажиллах

  • Өөрийн сувгийн харилцагч нарын бараа, бүтээгдэхүүний нэр төрлийн бүрдэлд хяналт тавьж зохион байгуулж ажиллах

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Бизнесийн удирдлага, борлуулалт маркетингийн чиглэлээр  их дээд сургууль төгссөн
  • Борлуулалтын чиглэлээр ажиллаж байсан
  • Ажлыг зохион байгуулах, манлайлах ур чадвартай байх
  • Нээлттэй, бусдыг сонсох, асуудлыг олон өнцгөөс харж бүтээлчээр шийдэл гаргах чадвартай
  • Ёс зүйтэй, хувь хүнийхээ хувьд эерэг зөв хандлагатай, Хувийн зохион байгуулалт сайтай

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал+Борлуулалтын урамшуулал
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Бизнесийн үйл явц, дүн шинжилгээ хийх, функциональ тест хийх, Microsoft Dynamics BC 365-ийн хэрэглэгчийн хүлээн авах тест, хэрэгжүүлэх, тохируулга болон нэмэлтүүдийг хийх, асуудлыг шийдвэрлэх
  • Шинэ функц болон өөр системүүдийн интегацилалыг удирдах
  • Төрөл бүрийн асуудалд дүн шинжилгээ хийж, дутагдлыг/асуудлыг олж илрүүлэхийн зэрэгцээ бизнесийн үйл ажиллагаанд нэмүү өртөг шингээх нэмэлт/оновчтой шийдлүүдийг гаргах. Үүнд бизнесийг сайжруулах зорилготой шийдэл дизайн, архитектур орно;
  • Хүний нөөц, DMS зэрэг үйлчилгээ үзүүлэгчид болон өөр өөр хэлтэстэй уялдаа холбоотой ажиллах
  • HRMS болон DMS зэрэг гуравдагч талын программ хангамжийг нэгтгэх, засвар үйлчилгээ хийх
  • Хэрэглэгчдэд зөвлөгөө өгөх, туслах, дэмжлэг үзүүлэх
  • MS Dynamics 365 BC дээрх тайлан, үндсэн код, загваруудыг өөрчлөх
  • ERP системийг шинэчлэх, хэрэгжүүлэх төслийг удирдах

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Санхүү, нягтлан бодох бүртгэл, мэдээлэл технологийн инженер болон ижил төстэй мэргэшлийн чиглэлээр боловсрол эзэмшсэн
  • 1-с дээш жилийн ажлын туршлагатай байх
  • Англи хэлний ахисан түвшний мэдлэгтэй
  • Асуудлыг бүтээлчээр шийдвэрлэх чадвартай
  • ERP системийн ойлголттой
  • MS Dynamics эсвэл ERP системийн хөгжүүлэлт болон санхүүгийн функцүүдийн туршлагатай

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • Ажилчдын унаа
  • Уян хатан ажлын цаг
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Сэлбэгийн борлуулалтыг нэмэгдүүлэх, өргөжүүлэх
  • Авлага барагдуулалтыг хянах
  • Бараа материалын бэлэн байдал, үлдэгдлийг хянах
  • Захиалгыг чанартай, цаг хугацаанд нь хүргэх
  • Хэлтсийн ажилтнуудыг сонгон шалгаруулах, сургах, идэвхжүүлэх
  • ISO стандартыг дэмжин ажиллах, холбогдох ажилтнууддаа шаардлага тавих

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Бизнесийн удирдлага болон механик инженер түүнтэй адилтгах мэргэжлээр бакалавр болон түүнээс дээш зэрэгтэй
  • Борлуулалтын чиглэл болон ахлах албанд ажиллаж байсан туршлагатай
  • Багийн менежмент, баг удирдан зохион байгуулах чадвартай
  • Англи хэлний дунд болон түүнээс дээш түвшний мэдлэгтэй
  • Нээлттэй, бусдыг сонсох, асуудлыг олон өнцгөөс харж бүтээлчээр шийдэл гаргах чадвартай

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • Ажилчдын унаа
  • Уян хатан ажлын цаг
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Сэлбэгийн борлуулалт хийх, борлуулалтын сувгуудыг хайх
  • Үйлчлүүлэгчийн хүсэлтийн дагуу борлуулалтын үйл ажиллагааг хийх
  • Үйлчлүүлэгчийн хүсэлтийн дагуу зөв мэдээлэл өгч, зөв сэлбэгийг нийлүүлэх
  • Бараа бүтээгдэхүүн зарах болон авах үнийн санал бэлтгэх
  • Систем дээрх болон хэвлэмэл бичиг баримтуудыг нягт тулгах

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Бизнесийн удирдлага болон механик инженер түүнтэй адилтгах мэргэжлээр бакалаврын зэрэгтэй
  • Борлуулалтын чиглэлээр ажиллаж байсан туршлагатай
  • MS Office болон ERP систем дээр ажиллах боломжтой
  • Англи хэлний дунд болон түүнээс дээш түвшний мэдлэгтэй
  • Нээлттэй, бусдыг сонсох, асуудлыг олон өнцгөөс харж бүтээлчээр шийдэл гаргах чадвартай

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • Ажилчдын унаа
  • Уян хатан ажлын цаг
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

In charge of leading Marketing communication strategy, planning and social media related to Automotive sales and aftersales.

 

  • Cooperate and provide market intelligence on long and mid-term marketing planning with management team and related departments.
  • Ensure all brands’ communication follows respective brand guideline covering website, social media, print out and customer service.
  • Develop, implement marketing plans on campaigns and promotions. Report the effectiveness of the marketing promotion and campaigns by tracking on ERP system.
  • Define customer persona, consumer behaviour and market trend by conducting market research according to the research plan.
  • Ensure that all marketing plans and implementations process follows QMS process flow
  • Ensure that the most cost efficient and effective marketing and advertising tools are employed in order to promote the products and services.
  • Register and track all potential lead and opportunities from each marketing activities on ERP system
  • Timely and efficient reporting of marketing activities

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Bachelor’s degree in marketing, finance, business administration, or similar.
  • Minimum 2 years working experience by profession
  • Proficiency in electronic marketing automation software such as HubSpot Marketing
  • Extensive knowledge of marketing strategies, channels, and branding.
  • Solid knowledge of website analytics tools (e.g., Google Analytics, NetInsight, Omniture, WebTrends)
  • Experience in setting up and optimizing Google Adwords campaigns
  • Numerically literate, comfortable working with numbers, making sense of metrics and processing figures with spreadsheets
  • A sense of aesthetics and a love for great copy and witty communication
  • Up-to-date with the latest trends and best practices in online marketing and measurement

Нэмэлт мэдээлэл

  • Basic salary + KPI bonus salary
  • Learning & development opportunity with international brands
  • Health insurance
  • Employee transportation
  • Flexible working hours
  • Discounted rate for MSM products

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Үйлчлүүлэгчийн төлбөр тооцоог хүлээн авч, хийж гүйцэтгэнэ.
  • Үйлчилгээний нэхэмжлэх болон баримтуудыг цаг тухай бүрд үнэн зөв, алдаагүй бэлтгэх, төлбөр тооцоо бүрэн хийгдсэн эсэхэд хяналт тавих
  • Тухайн өдөр хийгдсэн төлбөрийн жагсаалттай нэхэмжлэлүүдийг тулган баталгаажуулж орлогын тайланг бэлтгэх, мэдээ явуулах
  • Үйлчлүүлэгчийн болон автомашины карт баримт бичигт үндэслэн бүртгэх, мэдээллийг системд үнэн зөв байдлыг хангах, шинэчлэх.
  • Үйлчилгээний зөвлөхүүдтэй уялдаа холбоотой ажиллах, ERP системд нээлттэй байгаа ажлын захиалгуудыг тогтмол хянах

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Санхүү, нягтлан бодох бүртгэлийн чиглэлээр суралцаж төгссөн, касс болон няравын ажил хийж байсан бол давуу тал болно,
  • MS оффис болон ERP систем дээр ажиллах чадвартай
  • Нягт нямбай, тооцооны ажлыг алдаагүй хөтлөх чадвартай
  • Харилцааны соёлтой, шуурхай, цэгцтэй, нямбай, хувийн зохион байгуулалт, цаг ашиглалт сайтай байх
  • Багаар ажиллах, ачаалал даах чадвартай,
  • Англи хэлний мэдлэгтэй байх

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • Ажлын цаг 8:00-17:00
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

Administration and Operations Support:

  • Provide comprehensive assistance to directors and department heads in their daily tasks.
  • Offer support for day-to-day management of staff, ensuring efficient operations.
  • Manage correspondence, including distribution and archiving of letters.
  • Maintain accurate records and notes, ensuring organized documentation.
  • Coordinate weekly management team meetings and disseminate notes.
  • Arrange meetings, events, and conference rooms with meticulous detail.
  • Handle travel arrangements, including hotel and flight bookings for management and visitors.
  • Supervise administrative drivers and distribute tasks among team members.
  • Facilitate official signatures on bank transfers, contracts, and other critical documents.
  • Perform home-based tasks related to the Executive Director.
  • Manage printing, business card orders, and mail processes.
  • Execute additional tasks as directed by Management, maintaining flexibility.
  • Fulfill employee business card orders as requested by supervisors.

Board of Directors Support:

  • Compile and manage essential company files, including minutes, reports, and regulations.
  • Maintain and update a meetings folder for board and shareholders meetings.
  • Assist in preparing and amending organizational regulations and authority documents.
  • Coordinate and send invitations to board and shareholders meetings.
  • Record minutes during board and shareholders meetings and distribute them to members.
  • Keep the board informed of legal changes impacting their roles.
  • Draft resolutions, meeting notices, and voting papers in consultation with the Chairman.
  • Provide comprehensive support to the Chairman in various capacities.
  • Fulfill additional responsibilities as assigned by the Board.

 

Human Resources Assistance:

  • Support HR department by handling paperwork, including replication, printing, and scanning.
  • Provide timely translation services as required by HR department.
  • Conduct research and compile data in response to HR department requests.

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • A university degree in Foreign Relations and Business Administration.
  • Minimum of 2 years of experience in a secretary role.
  • Proficiency in MS Word, Outlook, Excel, and PPE.
  • Strong command of Mongolian and English, both spoken and written.
  • Ability to handle official documents and assess issues independently.
  • Highly organized, with exceptional event planning skills.
  • Experience in secretarial and office assistant roles.
  • Knowledge of corporate governance and compliance.

Нэмэлт мэдээлэл

  • Basic salary + KPI bonus salary
  • Learning & development opportunity with international brands
  • Health insurance
  • Employee transportation
  • Flexible working hours
  • Discounted rate for MSM products

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Компанийн борлуулалтын зорилтод хүрэхэд шаардлагатай өөрийн хариуцсан бүтээгдэхүүний борлуулалттай холбоотой баримт бичгийг хариуцах
  • Хариуцсан машины өгөгдөл, мэдээллийг бэлтгэж, бүх өгөгдлийг цаг тухай бүрд нь шинэчилсэн байх
  • Үнийн санал, баримт бичиг, гадаад/дотоод захиалга болон бусад шаардлагатай зохион байгуулах ажлуудыг үр дүнтэй, үр ашигтай гүйцэтгэх
  • Өдөр тутмын борлуулалтын үйл ажиллагаанд идэвхтэйгээр дэмжлэг үзүүлэх: үнийн санал, харилцагчийн үйлчилгээ, мэдээлэл оруулах, болон бусад холбогдох ажлууд

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Бизнес удирдлага, менежмент, Санхүү нягтлан бодох чиглэлээр бакалавр зэрэгтэй
  • Харилцагч үйлчилгээний байгууллагад ажиллаж байсан бол давуу талтай
  • Компьютер хэрэглээний программ дээр ажиллах ур чадвартай
  • Англи хэлний зохих хэмжээний мэдлэгтэй байх
  • Жирэмсний амралттай байгаа ажилтныг эргэн ирэх хүртэл хугацаанд

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Гүйцэтгэлээс хамаарсан урамшуулал
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Харилцагч, үйлчлүүлэгчдийн тоог нэмэгдүүлэх, шинэ харилцагчидтай болоход байнга анхаарал тавин ажиллах.
  • Хуучин болон шинэ худалдан авагчдад бараа бүтээгдэхүүнийг сурталчлах, худалдах
  • Худалдан авагчид автомашиныг танилцуулан, сурталчлах, тэдний худалдан авах сонирхлыг бий болгох ба улмаар тухайн автомашинуудыг худалдах, захиалгаар нийлүүлэх.
  • Автомашины талаар харилцагч, үйлчлүүлэгчдэд үнэн, зөв мэдээлэл өгөх, сурталчлан танилцуулах
  • Машиныг гааль дээрээс компани хүртэл тээвэрлэх асуудлын аюулгүй байдлыг хангах
  • Удирдлагатай хамтран тээвэрлэлтийн асуудлыг хянаж зохион байгуулах

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Тухайн мэргэжлийн чиглэлээр дээд боловсрол эзэмшсэн
  • Автомашины борлуулалт чиглэлээр 2 с доошгүй жилийн туршлагатай
  • Англи болон Монгол хэлний бичгийн болон аман харилцааны өндөр ур чадвартай байх
  • Зөвшилцөлд хүрэх, Ятган үнэмшүүлэх, нөлөөлөх харилцаа үүсгэх харилцааны ур чадьартай байх

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал +Борлуулалтаас хамаарсан урамшуулал
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц 50 сая
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх
  • Олон улсын гадаад сургалтанд хамрагдах боломжтой

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Обьектийн аюулгүй байдлыг хангаж, хулгай, гэмт халдлагаас урьдчилан сэргийлж, өдөр тутмын рапорт хөтөлж, хойшлуулашгүй арга хэмжээг шуурхай авч ажиллах
  • Үйлчлүүлэгч болон нийт ажилчидад харуул хамгаалатын холбогдох журмыг танилцуулж, хяналт, шаардлага тавьж ажиллах
  • Сэжигтэй зүйл илэрсэн тохиолдолд үйлчлүүлэгч болон ажилчидын унаа, цүнхэнд үзлэг хийж, протокол үйлдэж баримтжуулан, зөрчлийг таслан зогсоож ажиллах
  • Хамгаалалтын системийн түгшүүрийн дохиолол өгөгдсөн үед хойшлуулшгүй шуурхай арга хэмжээг нэн даруй хэрэгжүүлэх
  • Хамгаалалтын бүх системийн хэвийн ажиллагаа, техник, хэрэгслүүдийн бүрэн бүтэн байдлыг хариуцаж ажиллах

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Хамгаалалтын сертификаттай байх
  • Холбогдох чиглэлээр их дээд сургууль төгссөн бол давуу тал болно
  • Харуул хамгаалалт болон цагдаа, хүчний байгууллагад хоёроос доошгүй жил ажилласан
  • Тогтвор суурьшилтай ажиллах, гярхай

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • Ажилчдын хоол
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Олон улсын стандартын шаардлагад нийцсэн үр нөлөө бүхий ХЭМАБ-н менежментийн тогтолцоог нэвтрүүлэх, хэрэгжүүлэх, тасралтгүй сайжруулах
  • Нийт ажиллагсдыг ХАБЭА-н мэргэжлийн зохицуулалт, арга зүйгээр хангах, сургалт зохион байгуулах
  • Ажлын байрны аюултай хүчин зүйлсийн нөлөөллөөс ажиллагсдад учирч болох эрсдэлийг тодорхойлох, үнэлэх, удирдах
  • Үйл ажиллагааны хүрээнд аюулгүй ажиллагааны хяналт тавих
  • Гарцаагүй үүссэн аюул, ослын хор хохирлыг бууруулах
  • Хөдөлмөрийн аюулгүй байдал, эрүүл ахуйн хүрээнд хүлээх үүрэг

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Хууль эрх зүй, инженерийн чиглэлээр бакалавр ба түүнээс дээш зэрэгтэй
  • ХАБЭА хариуцсан ажилтныг мэргэшүүлэх сургаалтанд хамрагдаж, аюулгүй ажиллагааны чиглэлээр ажиллах мэргэжлийн үнэмлэхтэй байх
  • Аюулгүй ажиллагааны чиглэлээр 3-оос доошгүй жил ажилласан ажлын туршлагатай байх
  • ХАБЭА тухай хууль, бусад холбогдох эрх зүйн баримт бичиг, журам, тушаал шийдвэрийг мэддэг, тэдгээрийг ашиглаж аливаа асуудлуудад үнэлэлт, дүгнэлт өгөх чадвартай, бусдад энэ талаар сургалт, зөвлөгөө өгөх чадвартай байх
  • ХАБЭА-н холбогдолтой тайлан мэдээг гаргах, нэгтгэх, нэгтгэсэн тайлан мэдээнд үнэлэлт дүгнэлт өгөх чадвартай байх

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал
  • Олон улсын шилдэг брэндүүдийн сургалтанд хамрагдах боломж
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • Ажилчдын унаа
  • Уян хатан ажлын цаг
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Түрээсийн менежерийн удирдлага дор өдөр тутмын ажил үүргийг гүйцэтгэнэ.
  • Засварын хэлтэс дээрх тоног төхөөрөмжийн засвар үйлчилгээний ажлын гүйцэтгэлийг хянах.
  • Тоног төхөөрөмжийн Засвар үйлчилгээ нь төлөвлөгөө графикийн дагуу хийгдэж байгаа эсэхэд хяналт тавих. Тоног төхөөрөмжийн урьдчилан сэргийлэх төлөвлөгөөт үйлчилгээг (ТҮ) болон засварын ажлыг сар, долоо хоног, өдрийн нарийвчлалтай гаргах.
  • Засвар, ТҮ-д шаардлагатай сэлбэгийн хэрэгцээг гаргаж, сэлбэгийн бэлэн байдлыг хангах тал дээр сэлбэгийн хэлтэстэй хамтарч ажиллах.
  • Шаардлагатай сэлбэгийг Сэлбэгийн агуулахаас захиалах.
  • Сэлбэгийн хэлтэст дараагийн өдрийн засварын ажилд шаардлагатай болох сэлбэгийн талаар мэдээлэх.
  • Харилцагчид имэйл илгээх утсаар холбогдох зэргээр дараагийн төлөвлөгөөт засвар үйлчилгээний талаар мэдэгдэх, хугацааг тодруулах.
  • Түрээсийн тоног төхөөрөмжүүдэд графикийн дагуу солигдсон үндсэн эд ангиудын бүртгэлийг хөтлөх, тоног төхөөрөмжийн хувийн хэрэгт бүртгэх.

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Механик инженерийн чиглэлээр их дээд сургууль төгссөн
  • 2 жилийн ажлын туршлагатай
  • Автомашин, уул уурхайн бизнесийн орчинд хамгийн багадаа 2 жил ажилласан туршлагатай
  • Механикийн туршлага бас сайн харилцааны ур чадвартай байх
  • Сагстай өргөгч болон сэрээт ачигчын үнэмлэхтэй бол давуу тал болно

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Борлуулалтын урамшуулалт цалин + Гүйцэтгэлээс хамаарсан урамшуулал
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • Ажилчдын унаа
  • Уян хатан ажлын цаг
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Борлуулагчийн харилцагчаас авсан захиалгын барааг хариуцан хүлээн авч цаг тухайд нь ачааны автомашин жолоодон хүргэж түгээх
  • Харилцагч нарын захиалгын дагуу ачааны автомашин жолоодон туслахын хамт бараа бүтээгдэхүүнийг хүргэн хүлээлгэж өгөх, бараа бүтээгдэхүүнээ харилцагчийн агуулах руу зөөх, өрөх хураах, бэлэн мөнгөний тооцоог хүлээн авч компаний дансанд тушаан тайлан бичиж нягтланд хүлээлгэн өгөх
  • Гаалиас татан авалт хийхэд бараа бүтээгдэхүүнээ зөөн агуулахад буулгах, агуулах дотор бараа бүтээгдэхүүний байрлуулахад өрөлт хураалт хийх
  • Харилцагч нарын захиалгын дагуу өөрийн хариуцсан түгээлтийн автомашиныг жолоодон бараа бүтээгдэхүүнийг хүргэн хүлээлгэж өгөх, бараа бүтээгдэхүүнээ харилцагчийн агуулах руу зөөх, өрөх хураах, бэлэн мөнгөний тооцоог авч компаний дансанд тушаах,
  • Бараа бүтээгдэхүүн хүргэсэн тайланг гарган нягтлан хүлээлгэн өгөх
  • Сар бүрийн эхэнд хийдэг агуулахын тооллого, хагас жил бүрт хийдэг гаалийн нэгдсэн агуулахын тооллого, жил бүрийн эхэнд хийдэг нэгдсэн тооллогуудад нярав, нягтлангуудад туслан тооллого хийх
  • Харилцагчийн барааны буцаалтийг бүрэн бүтэн эсэхийг сайтар шалган хүлээн авч компаний агуулахад өгөх

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Борлуулалт, худалдааны чиглэлд ажиллаж байсан туршлагатай
  • Мэргэшсэн жолоочийн үнэмлэхтэй B ангилалын жолооч байх
  • Харилцааны зөв ур чадвартай, боловсон
  • 2 хүртэлх жил ачааны машин барьж байсан туршлагатай байх

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Хуулганы суурилуулалт, засварыг мэргэжлийн өндөр түвшинд гүйцэтгэн мэргэжлийн болон хувь хүний итгэл үнэмшилтэйгээр ажилдаа өөрийгөө бүрэн зориулж, чин сэтгэлээсээ засварыг хийж гүйцэтгэх,
  • Автомашины задаргааг брэндийн засварын гарын авлагын дагуу чанарын өндөр төвшинд хийж гүйцэтгэх,
  • Угсралтын ажил дуусахад бэхэлгээ, боолт зэргийг өөрийн гараар бүрэн шалгаж шалгалтын хуудас бөглөх,
  • Суурилуулалт, засварын ажлын явцад анзаарагдсан болон илэрсэн ямар нэгэн эвдрэл гэмтлийн шалтгаан, элэгдэж буй эд анги, ойрын хугацаанд хийвэл зохих засвар зэргийг ажиглан улмаар үйлчилгээний зөвлөхөөр дамжуулан үйлчлүүлэгчид мэдэгдэн үйлчлүүлэгчийн сэтгэл ханамжийг ханган ажиллах, улмаар засварын төвийн ашигт ажиллагаанд дэмжлэг үзүүлэх,
  • Суурилуулалт, засвар эхэлсэн болон дууссан цаг, ажлын талаарх зарим хэрэгтэй мэдээллийг бүртгэж тэмдэглэх,
  • Суурилуулалт, засварын ажлыг компаниас баталсан стандарт, технологийн дагуу цэвэрч нямбай хийх,
  • Суурилуулалт, засвар хийлгэхээр орж ирсэн автомашинд засвар хийх бодит хугацааг гаргаж өгөх,
  • Ашигласан бараа материалыг тухайн автомашины засварын хуудсанд бүртгэж байх

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Холбогдох чиглэлээр мэргэжлийн коллеж, их дээд сургууль төгссөн
  • 1-3 жилийн ажлын туршлагатай
  • Эсгүүр, дрилл өнгөлгөө, наалт хийх ур чадвартай байх

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Гүйцэтгэлээс хамаарсан урамшуулал
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • Уян хатан ажлын цаг
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Үйлчилгээний менежментийн үйл явц ба стандартуудын бүх төлөвлөлтийн элементүүд бүрэн хэрэгжиж, ажиллаж байгаа баталгаажуулах
  • Хэлтэс дотроо багаар ажиллах чадвар болон өндөр бүтээмжийн стандартыг дэмжих ба урамшуулах
  • Урт хугацааны үйлчилгээний хуваарьт болон төсөв боловсруулах ажилд туслалцаа үзүүлэх
  • Шаардлагатай үйлчилгээний гүйцэтгэлийн тайлан гаргах
  • Ажлын төлөвлөгөөг гүйцэтгэхийн тулд үйлчилгээний зөвлөхтэй хамтран ажиллаж бүх шаардлагатай эд анги материалын захиалга хийх
  • Бизнес аялалд гарахын өмнө тээврийн хэрэгслийн болон үйлчилгээний багийн зардлыг шалгах худалдан авалтаас бусад асуудлаар албан ёсны тоног төхөөрөмж үйлдвэрлэгчийн борлуулагч, үйлчлүүлэгч, гүйцэтгэгчтэй харилцах
  • Хуримтлагдсан эд анги бараа материалын түвшин багасгахын тулд худалдан авалттай ойр ажиллаж “зөв эд анги сайтад яг цагтаа” байгаа эсэхийг баталгаажуулах
  • Шаардлагатай үйлчилгээний гүйцэтгэлийн тайланг гаргах мөн төсвөөс хэтрүүлэхгүй байх

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Механик инженер болон түүнтэй ижил төстэй мэргэжлээр бакалаврын зэрэг эзэмшсэн байх
  • Төлөвлөгч нь үйлдвэрийн тоног төхөөрөмжийн засвар үйлчилгээний ажлын туршлагатай
  • Механик эсвэл цахилгааны туршлагатай бол давуу тал болно
  • MS Office, засвар үйлчилгээний удирдлагын систем  CMMS, MS Projects ур чадвартай
  • Англи хэлний дунд түвшний ур чадвартай
  • Хэлэлцээр хийх, багаар ажиллах, харилцааны ур чадвартай

    Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

    Health, Safety and Environmental Coordinator is responsible for monitoring and facilitating the company health, safety and environmental management system in an organization work fields; collaborating with employees and OT managers to identify hazards and assess risks to health, safety and environment, put appropriate safety controls at OT mine site, and provide ongoing recommendation and advice on current and emerging risks related to HSE.

    • Ensure that the Health, Safety and Environmental Policy Statement is communicated to employees
    • Lead the process to identify and assess potential health, safety and environmental hazards and risks of operations;
    • Observe laws, regulations and other requirements that pertain to Health, Safety and Environment at MSM operations;
    • Communicate information about legal and other requirements to appropriate personnel;
    • Ensure that there is access to regulatory and other requirements for personnel as appropriate.
    • Ensure all Health, Safety and Environmental non-conformances and incidents are reported, investigated and corrective and preventive actions are taken appropriately in a timely manner;
    • Maintain health, safety and environmental documents appropriately;
    Ажлын байранд тавигдах шаардлага
    • Bachelor’s degree or certified qualification in occupational health, safety field.
    • Minimum 2 year working experience in occupational health, safety and environmental field at mine site.
    • Mongolian/ English oral & written on good level
    • Good at team work, negotiations and communication skills
    Нэмэлт мэдээлэл

    If you have HSE related experience at mine sites specially at OT site, we will provide you with good working conditions and friendly environment. 

    Бусад

    Байршил: Өмнөговь аймаг

    Салбар: Уул уурхай

    Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг
    • Тухайн өдрийн автомашин угаалгын үйлчилгээний цаг авсан байдал болон бусад нэмэлт мэдээлэлтэй танилцаж ажлаа төлөвлөх
    • Ажил эхлэхэд өөрийн ажилд шаардлагатай хариуцсан багаж хэрэгсэл, тоног төхөөрөмжийн бүрэн бүтэн байдлыг шалгах,
    • Чанар шалгагч угаалгын хэсэгт автомашин оруулах болон гаргахад дэмжин ажиллах
    • Автомашин угаалгын ажлын явцад үйлчлүүлэгчийн автомашиныг бохирдуулах, зурж гэмтээх зэргээс сэргийлэх
    • Үйлчлүүлэгчийн автомашин болон автомашинд байгаа эд зүйлстэй болгоомжтой харьцаж, бүрэн бүтэн байдлыг хариуцах ба шаардлагатай хамгаалалтын бүрээс, шалавч зэргийг ашиглана
    • Ажиллах явцад ажиллах орчны болон хувийн хөдөлмөр хамгааллын хэвийн байдалд байнга анхааралтай ажиллаж, өөрийн болон хамтран ажиллагсдын аюулгүй байдалд учирч болзошгүй нөхцөл байдал үүсэхээс урьдчилан сэргийлэх
    Ажлын байранд тавигдах шаардлага
    • Бүрэн дунд боловсрол эзэмшсэн
    • Автомашин угаалгын газар ажиллаж байсан
    • Өгсөн үүрэг даалгаварыг түргэн найдвартай биелүүлдэг
    • Түргэн шаламгай, нягт нямбай

    Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг
    • УБ Засварын төвд ирсэн тоног төхөөрөмжийн оношлогоо, засвар, үйлчилгээ, угсралт суурилуулалтын ажлыг чанарын өндөр түвшинд хийж гүйцэтгэх
    • Харилцагчаас өгсөн дуудлага болон харилцагчтай хийгдсэн гэрээний дагуу харилцагчийн ажлын байранд очиж тоног төхөөрөмжийн засвар үйлчилгээ болон холболт суурилуулалтын ажлыг гүйцэтгэх, ажлын байрны дүрэм журмыг мөрдөж, аюулгүй ажиллахХариуцан ажиллаж буй багаж, тоног төхөөрөмжүүд (автомашин, токарийн машин, өрмийн суурь машин, гидр шахуурга, хийн компрессор, гар багажууд гм) дээр өдөр тутам үзлэг, үйчилгээ (тосолгоо, чангалгаа) хийнэ.
    • Төлөвлөгөөний дагуу засварын төвийн багаж, тоног төхөөрөмжүүдэд засвар (тосолгоо, чангалгаа) болон техник үйлчилгээ хийх.
    • Эвдрэлийн шалтгаан оношийг зөв олж тогтоох, эвдрэлийн шалтгааныг бүрэн гүйцэд засварлах.
    • Шаардлагатай сэлбэгийн жагсаалтыг үнэн зөв бодитой гаргаж, захиалга хийх.
    • Ажлын цагийг үр бүтээлтэй өнгөрүүлэх. Өгөгдсөн үүрэг даалгаврыг цаг тухайд нь түргэн шуурхай гүйцэтгэх
    • Тоног төхөөрөмжийн засвар үйлчилгээ, холболт суурилуулалтын ажилд биечлэн оролцож, хамтран ажиллагсдад үлгэр дууриал үзүүлэх, тэднийг сургах үүрэгтэй.
    • Тоног төхөөрөмжийг ажлын байранд суурилуулалт холболт хийхэд шаардлагатай ажлын болон материалын тооцооллыг хийх.
    • Хийгдсэн засвар үйлчилгээ, холболт суурилуулалт, шалгалт тохиргооны ажлын тухай SERVICE REPORT бичих, удирдах ажилтнуудад тайлагнах
    • Өдөр тутам хийгдсэн ажлын тухай тайлан бичих, удирдах ажилтнуудад тайлагнах.
    • Шаардлагатай тохиолдолд багийн бусад гишүүнд дэмжлэг үзүүлэх, зөвлөгөө өгөх,
    Ажлын байранд тавигдах шаардлага
    • Механикийн чиглэлээр их дээд сургууль болон коллеж төгссөн
    • Уул уурхайн механикаар ажиллаж байсан туршлагатай
    • Аюулгүй Ажиллагааг дагаж мөрдөн ажилладаг байх
    • ANSUL галын системын мэдлэгтэй бол давуу тал болно
    • Уг ажлын байр нь УБ хотод ажиллах (өдрийн 8 цагаар) ба шаардлагатай тохиолдолд хөдөө орон нутагт ээлжээр ажиллах боломжтой байх

    1. Үзлэг оношлогоог үнэн зөв, нямбай хийж эвдрэлийн шалтгааныг тогтоож, бүрэн гүйцэд засварлах. Хийж гүйцэтгэсэн ажлаа заавал дахин хянаж нягтлан, Чанарын хяналтын ажилтанд шалгуулах.
    2. Шаардлагатай сэлбэгийн жагсаалтыг үнэн зөв бодитой гаргаж, захиалга хийхэд туслалцаа үзүүлэх.
    3. Тухайн ажлыг гүйцэтгэхэд шаардлагатай тусгай багажнуудыг тусгай багаж хадгалах газраас захиалж авах ба зориулалтын дагуу зөв зохистой хэрэглэж цаг тухайд нь буцааж хүлээлгэн өгөх.
    4. Ажил гүйцэтгэхэд шаардлагатай программуудыг ашиглаж, шаардлагатай тохиолдолд удирдах ажилтнаас зааварчилгаа авах.
    5. Шаардлагатай тохиолдолд тухайн тээврийн хэрэгслийг жолоодож шалгах.
    6. Хийгдсэн үзлэг оношлогоо, засвар үйлчилгээ болон бусад хийгдсэн ажлын тухай ажлын тайлан/service report бичих, шууд удирдлагадаа тайлагнах.
    7. Хариуцан ажиллаж буй багаж, тоног төхөөрөмжүүдээ бүрэн бүтэн байдлыг нь шалгаж, зориулалтын дагуу ашиглаж үзлэг үйлчилгээг (тосолгоо, чангалгаа) хийх.
    8. Төлөвлөгөөний дагуу засварын төвийн багаж, тоног төхөөрөмжүүдэд засвар (тосолгоо, чангалгаа), техник үйлчилгээ хийх, эвдрэл гэмтлийг цаг тухайд нь мэдээлэх, тэдгээрийг зөв зохистой ашиглах.
    Тавигдах шаардлага:
    • Холбогдох мэргэжлээр их дээд сургууль болон коллеж төгссөн байх
    • 2 жилийн ажлын туршлагатай
    • Багаар хамтран ажиллах чадвартай

    • Шууд удирдлагын хяналт, зааварчилгааны дагуу компанийн засварын газарт Үйлчлүүлэгийн тээврийн хэрэгсэлд үзлэг оношлогоо, засвар, техник үйлчилгээг чанарын өндөр түвшинд хийж гүйцэтгэх.
    • Үзлэг оношлогоог үнэн зөв, нямбай хийж эвдрэлийн шалтгааныг тогтоож, бүрэн гүйцэд засварлах. Хийж гүйцэтгэсэн ажлаа заавал дахин хянаж нягтлан, Чанарын хяналтын ажилтанд шалгуулах,
    • Шаардлагатай сэлбэгийн жагсаалтыг үнэн зөв бодитой гаргаж, захиалга хийхэд туслалцаа үзүүлэх,
    • Тухайн ажлыг гүйцэтгэхэд шаардлагатай тусгай багажнуудыг тусгай багаж хадгалах газраас захиалж авах ба зориулалтын дагуу зөв зохистой хэрэглэж цаг тухайд нь буцааж хүлээлгэн өгөх,
    • Ажил гүйцэтгэхэд шаардлагатай программуудыг ашиглаж, шаардлагатай тохиолдолд удирдах ажилтнаас зааварчилгаа авах.
    • Шаардлагатай тохиолдолд тухайн тээврийн хэрэгслийг жолоодож шалгах
    Тавигдах шаардлага:
    • Механик инженер, элекроник инженерийн чиглэлээр их, дээд сургууль төгссөн
    • Автомеханикийн чиглэлээр мэргэшсэн, мэргэжлээрээ 3-с дээш жил ажилласан туршлагатай
    • Техникийн загвар, моделийн талаар мэдлэгтэй, автомашины цахилгааны оношлогоо, засвар хийх чадвартай
    • Англи хэлний мэдлэгтэй
    • Харилцааны соёлтой, хувийн зохион байгуулалт сайтай, бие даан болон багаар ажиллах чадвартай, нягт нямбай
    • Мэргэжлийн сургалтуудад хамрагдаж сертификат авсан бол давуу тал болно

    Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг:
    • Байгууллагын хэмжээнд ашиглагдаж байгаа өргөх машин, механизмын ашиглалтын бүрэн бүтэн байдалд хяналт тавьж магадлах
    • Краны замын бүрэн бүтэн байдалд графикаар тогтоогдсон хугацаанд байнгын үзлэг, засвар үйлчилгээг хийх, үечилсэн үзлэгийн дэвтрийг хөтлөх ба илэрсэн гэмтлийг тухайн үед нь засч арилгах
    • Кран, түүний зам, ачаа баглан оосорлох хэрэгсэлд үзлэг хийх замаар бүрэн бүтэн байдлыг ханган ажиллах
    Тавигдах шаардлага:
    • Уул уурхай, барилга, хүнд машин механизмын механик инженер, кран өргөх механизмын инженер мэргэжилтэй
    • Мэргэжлээрээ 3-аас дээш жил ажилласан туршлагатай
    • Гидравлик, хийн тоног төхөөрөмжийн ахисан төвшний мэдлэгтэй, тусгай болон оношлогооны багаж хэрэгсэл хэрэглэх, техникийн ном сурах бичиг унших, ойлгох чадвартай
    • Шаардлагатай тохиолдолд хөдөө орон нутагт ээлжээр ажиллах боломжтой

    Хэрэв та манай компаниас зарласан нээлттэй ажлын байрыг сонирхож байгаа бол Анкет бөглөж илгээх эсвэл CV-гээ hr@msmco.net хаягт илгээнэ үү.

    Та манай Хүний нөөцийн санд анкетаа бүртгүүлж, цаашид зарлагдах ажлын байранд бүртгүүлэхийг хүсвэл Анкет бөглөж илгээнэ үү .