Нээлттэй Ажлын Байр
Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг
Үнийн снал бэлтгэх, бараа материлаын захиалга хийх
Захиалгын төлвийг хянах, хэрэглэгчдэд мэдээллийг цаг тухайд нь мэдээлэх
Хэрэглэгчдэд техникийн талаар заавар зөвлөгөө өгөх
Хэрэглэгчдэд нэмэлт бүтээгдэхүүн санал болгож борлуулалтыг нэмэгдүүлэх боломжуудыг илрүүлэх
Борлуулалтын зорилт төлөвлөгөөг биелүүлэхэд төвлөрч ажиллах
Бараа бүтээгдэхүүн худалдаалах үйл ажиллагаануудыг хянах, шаардлагатай борлуулалтын идэвхижүүлэлтийг хийх
Тавигдах шаардлага
Цахилгаан инженер, цахилгааны системийн болон холбогдох чиглэлээр их дээд сургуулийн баклаврын зэрэг эзэмшсэн
Борлуулалтын салбарт хамгийн багадаа 2 жилийн туршлагтай байх (Урьд нь гидравлик, үйлдвэрийн салбар эсвэл техникийн салбар дахь туршлага, цахилгаан систем болон холбоотой салбарт туршлагатай бол давуу тал болно.)
Өргөн хэрэглээний комьпютерийн програм болон CRM дээр ажиллах чадвартай
Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг:
- MSM Group LLC-ийн Эрүүл мэнд, аюулгүй байдал, байгаль орчны бодлого, менежментийн системийн хангалттай байдал, үр дүнтэй хэрэгжилтийг хянах.
- Үйл ажиллагаа хариуцсан захирал болон бусад салбаруудыг менежерүүдтэй хамтран аюулгүй байдлын хүчтэй соёлыг хөгжүүлэх, байгууллагын даяар мөрдөх болон тасралтгүй сайжруулалтыг хангах.
- Эрүүл мэнд, аюулгүй байдал, байгаль орчны бодлогын боловсруулах.
- Эрүүл мэнд, аюулгүй байдал, байгаль орчны бодлогыг бүх ажилтнуудад хүргэх ойлгуулах.
- Эрүүл мэнд, аюулгүй байдал, байгаль орчны бодлогын жил бүр шалгах.
- Эрүүл мэнд, аюулгүй байдал, байгаль орчны эрсдэлүүдийг тодорхойлох, үнэлэх процессыг удирдах.
- Эрсдэл тодорхойлох, үнэлэх, удирдах шаардлагатай талуудыг тодорхойлох.
- Эрсдлийн үнэлгээ, хариу арга хэмжээний төлөвлөгөөг хянах, тайлагнах.
- Эрүүл мэнд, аюулгүй байдал, байгаль орчны эрсдлийг жил бүр хйих
- MSM үйл ажиллагаанд хамааралтай хууль, дүрэм, холбогдох журамуудын уялдааг ханган ажиллах
Тавигдах шаардлага:
- ХАБ чиглэлээр бакалаврын зэрэг буюу гэрчилгээтэй мэргэжил.
- ХАБ-ийн хууль, журам, үйл ажиллагааны талаар гүнзгий мэдлэгтэй.
- Тухайн чиглэлээр 5 жилийн удирдах түвшний туршлагатай.
- ISO 14001, 45001 хэрэгжүүлэх туршлагатай.
- Англи хэлний ахисан шатны мэдлэгтэй.
- Цагийн менежмент, хэцүү нөхцөл байдалд шийдэл олох, шийдвэр гаргах ур чадвартай
Нэмэлт мэдээлэл:
- Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал
- Эрүүл мэндийн даатгалын багц
- Ажилчдын унаа
- МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх
Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг
- УБ Засварын төвд ирсэн тоног төхөөрөмжийн оношлогоо, засвар, үйлчилгээ, угсралт суурилуулалтын ажлыг чанарын өндөр түвшинд хийж гүйцэтгэх
- Харилцагчаас өгсөн дуудлага болон харилцагчтай хийгдсэн гэрээний дагуу харилцагчийн ажлын байранд очиж тоног төхөөрөмжийн засвар үйлчилгээ болон холболт суурилуулалтын ажлыг гүйцэтгэх, ажлын байрны дүрэм журмыг мөрдөж, аюулгүй ажиллахХариуцан ажиллаж буй багаж, тоног төхөөрөмжүүд (автомашин, токарийн машин, өрмийн суурь машин, гидр шахуурга, хийн компрессор, гар багажууд гм) дээр өдөр тутам үзлэг, үйчилгээ (тосолгоо, чангалгаа) хийнэ.
- Төлөвлөгөөний дагуу засварын төвийн багаж, тоног төхөөрөмжүүдэд засвар (тосолгоо, чангалгаа) болон техник үйлчилгээ хийх.
- Эвдрэлийн шалтгаан оношийг зөв олж тогтоох, эвдрэлийн шалтгааныг бүрэн гүйцэд засварлах.
- Шаардлагатай сэлбэгийн жагсаалтыг үнэн зөв бодитой гаргаж, захиалга хийх.
- Ажлын цагийг үр бүтээлтэй өнгөрүүлэх. Өгөгдсөн үүрэг даалгаврыг цаг тухайд нь түргэн шуурхай гүйцэтгэх
- Тоног төхөөрөмжийн засвар үйлчилгээ, холболт суурилуулалтын ажилд биечлэн оролцож, хамтран ажиллагсдад үлгэр дууриал үзүүлэх, тэднийг сургах үүрэгтэй.
- Тоног төхөөрөмжийг ажлын байранд суурилуулалт холболт хийхэд шаардлагатай ажлын болон материалын тооцооллыг хийх.
- Хийгдсэн засвар үйлчилгээ, холболт суурилуулалт, шалгалт тохиргооны ажлын тухай SERVICE REPORT бичих, удирдах ажилтнуудад тайлагнах
- Өдөр тутам хийгдсэн ажлын тухай тайлан бичих, удирдах ажилтнуудад тайлагнах.
- Шаардлагатай тохиолдолд багийн бусад гишүүнд дэмжлэг үзүүлэх, зөвлөгөө өгөх,
Ажлын байранд тавигдах шаардлага
- Механикийн чиглэлээр их дээд сургууль болон коллеж төгссөн
- Уул уурхайн механикаар ажиллаж байсан туршлагатай
- Аюулгүй ажиллагааг дагаж мөрдөн ажилладаг байх
- ANSUL галын системын мэдлэгтэй бол давуу тал болно
- Уг ажлын байр нь УБ хотод байрлах (өдрийн 8 цаг) ба шаардлагатай тохиолдолд уурхайн талбаруудад томилолтоор ажиллах боломжтой байх
Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг
- Олон улсын стандартын шаардлагад нийцсэн үр нөлөө бүхий ХЭМАБ-н менежментийн тогтолцоог нэвтрүүлэх, хэрэгжүүлэх, тасралтгүй сайжруулах
- Нийт ажиллагсдыг ХАБЭА-н мэргэжлийн зохицуулалт, арга зүйгээр хангах, сургалт зохион байгуулах
- Ажлын байрны аюултай хүчин зүйлсийн нөлөөллөөс ажиллагсдад учирч болох эрсдэлийг тодорхойлох, үнэлэх, удирдах
- Үйл ажиллагааны хүрээнд аюулгүй ажиллагааны хяналт тавих
- Гарцаагүй үүссэн аюул, ослын хор хохирлыг бууруулах
- Хөдөлмөрийн аюулгүй байдал, эрүүл ахуйн хүрээнд хүлээх үүрэг
Ажлын байранд тавигдах шаардлага
- Механик инженерийн чиглэлээр бакалавр ба түүнээс дээш зэрэгтэй, Шинэ төгсөгч байж болно.
- ХАБЭА хариуцсан ажилтныг мэргэшүүлэх сургалтанд хамрагдаж, аюулгүй ажиллагааны чиглэлээр ажиллах мэргэжлийн үнэмлэхтэй байх
- ХАБЭА тухай хууль, бусад холбогдох эрх зүйн баримт бичиг, журам, тушаал шийдвэрийг мэддэг, тэдгээрийг ашиглаж аливаа асуудлуудад үнэлэлт, дүгнэлт өгөх чадвартай, бусдад энэ талаар сургалт, зөвлөгөө өгөх чадвартай байх
- ХАБЭА-н холбогдолтой тайлан мэдээг гаргах, нэгтгэх, нэгтгэсэн тайлан мэдээнд үнэлэлт дүгнэлт өгөх чадвартай байх
Нэмэлт мэдээлэл
- Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал
- Олон улсын шилдэг брэндүүдийн сургалтанд хамрагдах боломж
- Эрүүл мэндийн даатгалын багц
- Ажилчдын унаа
- Уян хатан ажлын цаг
- МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх
Job description
Administration and Operations Support:
- Provide comprehensive assistance to directors and department heads in their daily tasks.
- Offer support for day-to-day management of staff, ensuring efficient operations.
- Manage correspondence, including distribution and archiving of letters.
- Maintain accurate records and notes, ensuring organized documentation.
- Coordinate weekly management team meetings and disseminate notes.
- Arrange meetings, events, and conference rooms with meticulous detail.
- Handle travel arrangements, including hotel and flight bookings for management and visitors.
- Supervise administrative drivers and distribute tasks among team members.
- Facilitate official signatures on bank transfers, contracts, and other critical documents.
- Perform home-based tasks related to the Executive Director.
- Manage printing, business card orders, and mail processes.
- Execute additional tasks as directed by Management, maintaining flexibility.
- Fulfill employee business card orders as requested by supervisors.
Board of Directors Support:
- Compile and manage essential company files, including minutes, reports, and regulations.
- Maintain and update a meetings folder for board and shareholders meetings.
- Assist in preparing and amending organizational regulations and authority documents.
- Coordinate and send invitations to board and shareholders meetings.
- Record minutes during board and shareholders meetings and distribute them to members.
- Keep the board informed of legal changes impacting their roles.
- Draft resolutions, meeting notices, and voting papers in consultation with the Chairman.
- Provide comprehensive support to the Chairman in various capacities.
- Fulfill additional responsibilities as assigned by the Board.
Human Resources Assistance:
- Support HR department by handling paperwork, including replication, printing, and scanning.
- Provide timely translation services as required by HR department.
- Conduct research and compile data in response to HR department requests.
Job requirements
- A university degree in Foreign Relations and Business Administration.
- Minimum of 2 years of experience in a secretary role.
- Proficiency in MS Word, Outlook, Excel, and PPE.
- Strong command of Mongolian and English, both spoken and written.
- Ability to handle official documents and assess issues independently.
- Highly organized, with exceptional event planning skills.
- Experience in secretarial and office assistant roles.
- Knowledge of corporate governance and compliance.
Additional information
- Basic salary + KPI bonus salary
- Learning & development opportunity with international brands
- Additional health insurance with 100% coverage
- Employee transportation & discounted lunch pack
- Flexible working hours
- Discounted rate for MSM products
Job description
In charge of leading Marketing communication strategy, planning and social media related to Automotive sales and aftersales.
- Cooperate and provide market intelligence on long and mid-term marketing planning with management team and related departments.
- Ensure all brands’ communication follows respective brand guideline covering website, social media, print out and customer service.
- Develop, implement marketing plans on campaigns and promotions. Report the effectiveness of the marketing promotion and campaigns by tracking on ERP system.
- Define customer persona, consumer behaviour and market trend by conducting market research according to the research plan.
- Ensure that all marketing plans and implementations process follows QMS process flow
- Ensure that the most cost efficient and effective marketing and advertising tools are employed in order to promote the products and services.
- Register and track all potential lead and opportunities from each marketing activities on ERP system
- Timely and efficient reporting of marketing activities
Job requirements
- Bachelor’s degree in marketing, finance, business administration, or similar.
- Minimum 2 years working experience by profession
- Proficiency in electronic marketing automation software such as HubSpot Marketing
- Extensive knowledge of marketing strategies, channels, and branding.
- Solid knowledge of website analytics tools (e.g., Google Analytics, NetInsight, Omniture, WebTrends)
- Experience in setting up and optimizing Google Adwords campaigns
- Numerically literate, comfortable working with numbers, making sense of metrics and processing figures with spreadsheets
- A sense of aesthetics and a love for great copy and witty communication
- Up-to-date with the latest trends and best practices in online marketing and measurement
Additional information
- Basic salary + KPI bonus salary
- Learning & development opportunity with international brands
- Health insurance
- Employee transportation
- Flexible working hours
- Discounted rate for MSM products
Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг
- Хуулганы суурилуулалт, засварыг мэргэжлийн өндөр түвшинд гүйцэтгэн мэргэжлийн болон хувь хүний итгэл үнэмшилтэйгээр ажилдаа өөрийгөө бүрэн зориулж, чин сэтгэлээсээ засварыг хийж гүйцэтгэх,
- Автомашины задаргааг брэндийн засварын гарын авлагын дагуу чанарын өндөр төвшинд хийж гүйцэтгэх,
- Угсралтын ажил дуусахад бэхэлгээ, боолт зэргийг өөрийн гараар бүрэн шалгаж шалгалтын хуудас бөглөх,
- Суурилуулалт, засварын ажлын явцад анзаарагдсан болон илэрсэн ямар нэгэн эвдрэл гэмтлийн шалтгаан, элэгдэж буй эд анги, ойрын хугацаанд хийвэл зохих засвар зэргийг ажиглан улмаар үйлчилгээний зөвлөхөөр дамжуулан үйлчлүүлэгчид мэдэгдэн үйлчлүүлэгчийн сэтгэл ханамжийг ханган ажиллах, улмаар засварын төвийн ашигт ажиллагаанд дэмжлэг үзүүлэх,
- Суурилуулалт, засвар эхэлсэн болон дууссан цаг, ажлын талаарх зарим хэрэгтэй мэдээллийг бүртгэж тэмдэглэх,
- Суурилуулалт, засварын ажлыг компаниас баталсан стандарт, технологийн дагуу цэвэрч нямбай хийх,
- Суурилуулалт, засвар хийлгэхээр орж ирсэн автомашинд засвар хийх бодит хугацааг гаргаж өгөх,
- Ашигласан бараа материалыг тухайн автомашины засварын хуудсанд бүртгэж байх
Ажлын байранд тавигдах шаардлага
- Холбогдох чиглэлээр мэргэжлийн коллеж, их дээд сургууль төгссөн
- 1-3 жилийн ажлын туршлагатай
- Эсгүүр, дрилл өнгөлгөө, наалт хийх ур чадвартай байх
Нэмэлт мэдээлэл
- Үндсэн цалин + Гүйцэтгэлээс хамаарсан урамшуулал
- Эрүүл мэндийн даатгалын багц
- Уян хатан ажлын цаг
- МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх
Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг
- Дэлгүүрийн сар бүрийн борлуулалтын зорилт, төлөвлөгөөг биелүүлэх, ашигт ажиллагааг нэмэгдүүлэхэд төвлөрч, дэлгүүрийн ажилчдад заавар зөвлөгөө өгөх, ажлын байранд дадлагажуулах
- Салбар дэлгүүр барны ажилтнуудыг удирдлагаар хангах, салбар болон агуулахын бараа бүтээгдэхүүний нөөцөд хяналт тавих, бараа бүтээгдэхүүний нөөц, дэлгүүрийн хэвийн үйл ажиллагааг хангах, үйлчилгээний стандартыг хэвшүүлэх, үйлчлүүлэгчдэд нөхөрсөг аятай үйлчилгээг үзүүлэхэд хяналт тавьж, дэмжлэг үзүүлэн ажиллах
- Бараа бүтээгдэхүүн худалдаалах үйл ажиллагаануудыг хянах, шаардлагатай борлуулалтын идэвхжүүлэлтийг хийх
- Маркетинг сурталчилгааны ажил болон бүх төрлийн арга хэмжээг удирдлагаар ханган дэмжин зохион байгуулах
Ажлын байранд тавигдах шаардлага
- Холбогдох чиглэлээр бакалаврын зэрэг эзэмшисэн
- Борлуулалт, худалдаа, үйлчилгээний байгууллага, хоол үйлдвэрлэлийн салбарт ажилласан туршлагатай
- Баг удирдаж байсан өмнөх туршлагатай байх
- Бараа бүтээгдэхүүний мэдээллийг англи хэл дээр тайлбарлах чадвартай
- Хүмүүс хоорондын болон харилцаа холбоо тогтоох ур чадвар өндөртэй байх
Нэмэлт мэдээлэл
- Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал+ Борлуулалтын урамшуулал
- Эрүүл мэндийн даатгалын багц
- Ажилчдын унаа
- МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх
Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг
- Байгууллагын хэмжээнд ашиглагдаж байгаа өргөх машин механизмын ашиглалтын бүрэн бүтэн байдалд хяналт тавьж магадлах
- Краны замын бүрэн бүтэн байдалд графикаар тогтоогдсон хугацаанд байнгын үзлэг, засвар үйлчилгээг хийх, үечилсэн үзлэгийн дэвтрийг хөтлөх ба илэрсэн гэмтлийг тухайн үед нь засч арилгах
- Кран, түүний зам, ачаа баглан оосорлох хэрэгсэлд үзлэг хийх замаар бүрэн бүтэн байдлыг ханган ажиллах
Ажлын байранд тавигдах шаардлага
- Уул уурхай, барилга, хүнд машин механизмын механик инженер, кран өргөх механизмын инженер мэргэжилтэй
- Шинэ төгсөгч байж болно
- Гидравлик, хийн тоног төхөөрөмжийн ахисан түвшний мэдлэгтэй, тусгай болон оношлогооны багаж хэрэгсэл хэрэглэх, техникийн ном сурах бичиг унших, ойлгох чадвартай
- Улаанбаатар хотод байрлаж ажиллах ба шаардлагатай тохиолдолд хөдөө орон нутаг, уурхайн талбаруудад томилогдон ажиллах боломжтой (Томилолтын үед нэмэгдэл, нэмэгдэл хөлс, олговрууд тооцогдоно).
Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг
- Дэлгүүрийн сар бүрийн борлуулалтын зорилт, төлөвлөгөөг биелүүлэх, хангахад төвлөрч дэлгүүрийн ажилчдыг зааварчлах, зөвлөгөө өгөх, тэднийг дадлагажуулах
- Дэлгүүрийн ажилтнуудыг удирдан зохион байгуулах, дэлгүүр болон агуулахын бараа бүтээгдэхүүний нөөцөд хяналт тавих, бараа бүтээгдэхүүний дэлгүүрийн хэвийн үйл ажиллагааг хангах, үйлчилгээний стандартыг хэвшүүлэх, үйлчлүүлэгчдэд нөхөрсөг аятай үйлчилгээг хяналт тавьж дэмжлэг үзүүлэн ажиллах
- Дэлгүүрт шаардлагатай байгаа төсөв бэлтгэх
- Бараа бүтээгдэхүүн худалдаалах үйл ажиллагаануудыг хянах, шаардлагатай борлуулалтын идэвхижүүлэлтийг хийх
- Дэлгүүрийн үйл ажиллагааны болон ажилтны бодлого журмыг санаачилж, боловсруулах, мөрдүүлэх, үйл ажиллагааг тогтвортой явуулах
- Дэлгүүрийн үйлчилгээний стандартыг боловсруулах, үйлчилгээний соёлыг бий болгох, үйлчилгээг тасралтгүй сайжруулах, мөрдүүлэх, хэвшүүлэх, ижил төстэй байгууллага болон олон улсын шилдэг салбарын туршлагыг үйл ажиллагаандаа нэвтрүүлэхэд хамтран ажиллах
Ажлын байранд тавигдах шаардлага
- Борлуулалт, онлайн худалдааны салбарт ажилласан байсан туршлагатай
- Бараа бүтээгдэхүүний захиалга татан авалт нэр төрлийн бүрдүүлэлт, зохистой үлдэгдлийн хэмжээ төлөвлөлтөнд хяналт тавих, тасралтгүй сайжруулалт хийж ажиллах
- Бараа бүтээгдэхүүний мэдээллийг Англи хэл дээр тайлбарлаж, борлуулж чаддаг байх
- Дэлгүүрийн ажилтнуудыг удирдах, зохион байгуулах чадвартай байх
- Дэлгүүрийн үйл ажиллагааг аппликэйшн болон e-commerce вебтэй уялдуулж, тогтвортой авч явах, асуудал шийдвэрлэх чадвартай, хариуцлагатай, ажлын хурд сайтай байх
Нэмэлт мэдээлэл
- Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал+ Борлуулалтын урамшуулал
- Эрүүл мэндийн даатгалын багц
- МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх
Хэрэв та манай компаниас зарласан нээлттэй ажлын байрыг сонирхож байгаа бол Анкет бөглөж илгээх эсвэл CV-гээ hr@msmco.net хаягт илгээнэ үү.
Та манай Хүний нөөцийн санд анкетаа бүртгүүлж, цаашид зарлагдах ажлын байранд бүртгүүлэхийг хүсвэл Анкет бөглөж илгээнэ үү .