Job Vacancies

Main requirements:

  • Байгаль орчны менежмент системийг тасралтгүй сайжруулж хэрэгжилтийг хангуулах замаар байгаль орчны бохирдол доройтлоос урьдчилан сэргийлэх, сөрөг нөлөөллийг бууруулах, арилгах арга хэмжээг төлөвлөн ажиллах
  • Байгаль орчны эрх зүйн шаардлагуудад компанийн үйл ажиллагааг нийцүүлэх ажлыг зохион байгуулах
  • Монгол улсад хэрэгжиж буй химийн бодис хадгалах, тээвэрлэх, ашиглах, устгахтай холбоотой хууль дүрэм журам, стандартад нийцүүлэн үйл ажиллагаа явуулах
  • Хөдөлмөрийн аюулгүй байдал, эрүүл ахуйн хүрээнд хүлээх үүрэг

Qualifications:

  • Хүрээлэн буй орчин судлал, байгал орчны менежмент, хамгаалал, нөхөн сэргээлтийн чиглэлээр бакалавр болон түүнээс дээш зэрэгтэй
  • Байгаль орчны судалгаа шинжилгээ, менежмент, хүрээлэн буй орчны инженер, нөхөн сэргээлтийн чиглэлээр  2-оос доошгүй жил ажилласан байх
  • Химийн хортой аюултай бодистой харьцаж ажиллах талаарх холбогдох сургалтанд хамрагдаж тухайн ажилд хяналт тавих, бусдад зөвлөмж өгөх чадвартай байх

Additional information:

  • Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • Ажилчдын унаа
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Main duties:

  • Undertake activities to implement sales strategies by managing sales of Drilling products and tools.
  • Develop and grow the market by researching potential customers and exploring new products
  • Visit mine sites in regular basis to promote the product and provide customer support
  • Coordinate with vendors to deliver the appropriate products meeting customer’s requirements
  • Liaise with various internal units to ensure correct products are delivered to customers on a timely manner
  • Understand customer needs in terms of product application, price level and technical requirements, propose product/service solutions meeting the customer’s needs
  • Prepare quotations and commercial proposals to customers following pricing policies of the department
  • Process customer orders and monitor the delivery of customer’s orders working closely with logistics team on both vendor and the company side.
  • Provide forecast on the annual budget preparations of the department by projecting sales, profit levels

Qualification:

  • Bachelor degree in Geology
  • Minimum 2 years of working experience in industrial supplies sales
  • Strategic thinking, Team working, persuasion and influence
  • Intermediate level of spoken and written English language proficiency
  • Ability to work with Excel program,  prepare PPT presentation

Additional information:

  • Basic salary + KPI bonus salary +Commision bonus
  • Learning & development opportunity with international brands
  • Health insurance
  • Employee transportation
  • Flexible working hours

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Дэлгүүрийн үйлчлүүлэгч, худалдан авагч нарт бүтээгдэхүүний бүрэн мэдээллээр хангах
  • Харилцагч нарт дэлгүүрийн үндсэн заал болон үнэ цэнтэй бүтээгдэхүүн байрлаж буй заалны хэсгийг танилцуулж бүтээгдэхүүн сонгоход туслах
  • Харилцагч, худалдан авагч нарын асуудалд шийдэл олох, асуулт, лавлагаанд түргэн шуурхай хариулах
  • Бүтээгдэхүүний үнийн мэдээлэл, шошго зэргийг тогтмол хянаж, үнэд өөрчлөлт орсон бол нэн даруй арга хэмжээ авах
  • Бараа бүтээгдэхүүний өрөлт хийх, дэлгүүрийн тавилга, шүүгээг хоосон байлгахгүй тогтмол хянах
  • Харилцагч бүтээгдэхүүн худалдан авахад бэлэн мөнгөөр болон картаар төлбөр тооцоо хийх
  • Шинэ бараа бүтээгдэхүүн хүлээн авч, илүүдэл барааг агуулахад хадгалах
  • Бүтээгдэхүүний буцаалтыг хариуцаж ажиллах
  • Дэлгүүрийн бүх бүтээгдэхүүний хамгийн сүүлийн үеийн мэдээллийг олж судлах ба борлуулалтад ашиглах
  • Харилцагч, худалдан авагч нарт найрсаг, эерэг үйлчилгээ үзүүлэх

 

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Харилцааны өндөр ур чадвартай байх
  • Багаар ажиллах ур чадвартай байх
  • Өөрийгөө хөгжүүлдэг, бусдад үлгэр жишээч байх
  • Борлуулалт, ашиг орлого өндөрсгөж байсан түүх, туршлагатай бол давуу талтай
  • Компьютерийн ур чадвар өндөр байх,
  • Microsoft Dynamics дээр ажиллаж байсан туршлагатай бол давуу талтай
  • Англи хэлний зохих түвшний мэдлэгтэй байх

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин+Борлуулалтаас хамаарсан урамшуулал сар тутамд
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Онлайн борлуулалтын ажилтнуудыг удирдан чиглүүлж, борлуулалтын ногдсон төлөвлөгөөг биелүүлэн ажиллана
  • Онлайн худалдааны аппликейшн, вэб сайтуудад бараа бүтээгдэхүүнүүдийг борлуулах гэрээг байгуулан байршуулж захиалгыг хүлээн авч, борлуулалтын ажилтнаар барааг хүргүүлэх ажлыг хариуцан ажиллана
  • Онлайн худалдааны гар утасны программуудыг, вэб удирдлагын хэсгийг бүрэн хариуцан ажиллана
  • Шинэ бүтээгдэхүүнүүд нэмэх судалгааг хийж, өөрсдийн биш бүтээгдэхүүнүүд, бэлгийн сэтний хэрэглэгчдийн хэрэгцээнд тулгуурлан саналууд гаргах
  • Арга хэмжээ удирдан зохион байгуулах

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Холбогдох чиглэлээр бакалавр зэрэг эзэмшсэн
  • Онлайн худалдаа салбарт ажиллаж байсан туршлагатай байх
  • Англи хэлний бичгийн болон ярианы дундаас дээш түвшний мэдлэгтэй
  • Харилцааны өндөр соёлтой, үр ашигтай гэрээ хэлэлцээр хийх чадвартай, баг удирдах чадвартай

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал + Борлуулалтаас хамаарсан урамшуулал
  • Олон улсын шилдэг брэндүүдийн сургалтанд хамрагдах боломж
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • Уян хатан ажлын цаг
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Химийн салбарын үнийн саналуудыг бэлтгэх
  • Бүтээгдэхүүнүүдийн бүртгэлийн картыг системд үүсгэх
  • Системд худалдан авалтын квот, захиалгыг үүсгэх
  • Үйлчлүүлэгчдийн мэдээллийн санг системд үүсгэх
  • Гаалийн агуулах дах бүтээгдэхүүнүүдийг хянах
  • BC систем дэх бүтээгдэхүүнүүдийн нөөцийн түвшинг хянах
  • Брэнд менежерээс даалгасан бичиг баримтуудыг боловсуулах
  • Үйлчлүүлэгчдийн худалдан авалттай холбоотой бичиг баримтыг цаг тухай бүрт нь бэлтгэх

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Санхүү, ня-бо бүртгэл эсвэл бизнесийн удирдлага чиглэлээр их дээд сургууль төгссөн
  • Багадаа 2 жилийн ажлын туршлагатай байх
  • MS Word, Outlook, PPE, Excel программууд дээр ажиллах чадвартай
  • Монгол, англи хэлээр аман болон бичгийн дундаас дээш түвшний мэдлэгтэй байх.
  • ERP систем дээр ажиллаж байсан туршлагатай.

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • Уян хатан ажлын цаг
  • Ажилчдын унаа
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Нийлүүлэгчээс худалдан авагчийн хэрэгцээ шаардлагад нийцсэн сэлбэг эд ангийн захиалгыг үйлдвэрлэгч рүү мэдээлэл, татан авч, анх тохирсон хугацаанд нийлүүлэх, сэлбэг борлуулалтын зөвлөх ажилтнуудыг чиглэлээр хангах, борлуулалтын идэвхжүүлэлт, төлөвлөлтөд анхаарч, борлуулалтын тоо мэдээлэлд үндэслэн, стратеги төлөвлөгөө боловсруулах
  • Борлуулалтын шинэ суваг боломжуудыг үргэлж эрэлхийлж, шинэ брэнд нэвтрүүлэх, татан авах, нутагшуулахад чиглэж ажиллах
  • Борлуулалтын ажилтнуудад өдөр тутмын үйл ажиллагаанд шаардлагатай удирдамжаар хангаж ажиллах.
  • Компанийн ашгийн бодлого, үйл ажиллагааны журмыг өдөр тутамдаа үйл ажиллагаандаа мөрдөх, ажилтнуудад хяналт тавих
  • IC болон WHS-тай хамтран ажиллах, 7 хоног бүр хурдан эргэлттэй сэлбэг, эд ангийн эргэлтийг хянаж, тэдгээрийн бэлэн байдалд анхаарах

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Гааль худалдаа, логистик, бизнесийн удирдлага, менежмент чиглэлээр баклавр зэрэгтэй
  • Автомашин, уул уурхайн бизнесийн орчинд хамгийн багадаа 4 жил ажилласан туршлагатай
  • Автомашин эсвэл инженерийн тоног төхөөрөмжийн бүтээгдэхүүний мэдлэгтэй
  • Нээлттэй, бусдыг сонсох, асуудлыг олон өнцгөөс харж бүтээлчээр шийдэл гаргах чадвартай
  • Баг удирдаж байсан өмнөх туршлагатай байх

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал+ Борлуулалтын урамшуулал
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • Ажилчдын унаа
  • Уян хатан ажлын цаг
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Бараа материал хянагчийн үүсгэсэн PQ-г PO болгон хөрвүүлэх
  • PO-ны дагуу тоо ширхэг, сэлбэгийн эдийн дугаар зөрүүлэхгүйгээр нийлүүлэгчийн захиалгын системд сэлбэгийн захиалгыг байршуулах
  • Долоо хоног 4 дэх өдөр бүр бүх нээлттэй захиалгуудын тайланг бэлтгэн, ISO хавтас руу стандартын дагуу хадгалах, холбогдох ажилтнууд, болон удирдлагууд руу мэдээллийг имэйлээр илгээнэ.
  • Захиалсан сэлбэг нийлүүлэгчийн агуулахад бэлэн болсон даруйд, тээвэрлэлтийг эхлүүлэх заавар логистикийн хэлтэс рүү өгөх. Тээврийн төрлийг батлагдсан төсвийн дагуу эхлүүлэх, батлагдсан төсвөөс хэтэрсэн тохиолдолд сэлбэгийн менежер рүү илгээх
  • Захиалсан сэлбэг тоо ширхэг, үнийн дүн болон биет байдлаар зөрүүтэй ирсэн тохиолдолд claim ийг үүсгэнэ. Шийдэгдэх хүртэл бүх арга хэмжээг аван ажиллана.
  • Нээлттэй байгаа PO-нуудыг 14 хоног тутамд шалган, шаардлагатай арга хэмжээг авч ажиллах

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Гадаад худалдаа, бизнесийн удирдлага, менежмент, механик инженер чиглэлээр бакалавр зэрэгтэй
  • Автомашин, уул уурхайн бизнесийн орчинд хамгийн багадаа 2 жил ажилласан туршлагатай
  • Ёс зүйтэй, хувь хүнийхээ хувьд эерэг зөв хандлагатай, Хувийн зохион байгуулалт сайтай
  • Автомашин эсвэл инженерийн тоног төхөөрөмжийн бүтээгдэхүүний мэдлэгтэй

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал+ Борлуулалтын урамшуулал
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • Ажилчдын унаа
  • Уян хатан ажлын цаг
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Хийгдсэн засвар үйлчилгээний чанарыг баталгаажуулах
  • Инженер болон механикуудад зөвлөж дэмжих, хамтран ажиллах
  • Байнга давтагддаг тохиолдлуудыг бүртгэлжүүлж ажилчдыг мэдээллээр хангах, улмаар үйлдвэрлэгч рүү чанарын сайжруулалт явуулахад дэмжлэг үзүүлэх
  • Засвар үйлчилгээг явуулахад шаардагдах тоног төхөөрөмж, сэлбэг хэрэгслийн хангамж, бэлэн байдлыг шалгах, зөрчил илэрвэл ажил эхлэхээс өмнө зөрчлийг арилгах
  • Хавиаргалдсан механикт засвар хийхдээ анхаарах зүйлийн талаар зөвлөгөө өгөх, ажлыг чиглүүлэх
  • Засвар үйлчилгээнд орж байгаа автомашинуудад чанарын шалгалт хийхдээ үйлчлүүлэгчийн хүсэлтийн дагуу буюу хийгдсэн засвар үйлчилгээний дагуу хийж гүйцэтгэнэ
  • Ажлын явцад гарсан саатал зогсолт болон хугацаандаа дуусгаагүй засварын ажлын  шалтгааныг тогтоож, энэ талаар тэмдэглэл хөтлөн дүгнэлт хийж ажиллах

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Автомашин аж ахуй, үйлдвэрлэлийн механикжуулалт чиглэлээр их дээд сургууль төгссөн
  • Автын салбарт ажиллаж байсан туршлагатай
  • Автомашин жолоодох эрхтэй
  • Техникийн ахисан түвшний мэдлэгтэй
  • Удирдах зохион байгуулах ур чадвартай

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал
  • Олон улсын шилдэг брэндүүдийн сургалтанд хамрагдах боломж
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • Ажилчдын унаа
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Барааг тээвэрлэхэд хүргэлтийн жолоочид туслах, логистикийн ажилтан, агуулахын ажилтанд барааг гаалиас авах ажилд туслах.
  • Харилцагч нарын захиалгыг хүргэлтийн жолоочийн хамт хүргэж өгөх, татварын тайлан, компанийн лого, хаяг шошгын бүрэн бүтэн байдлыг шалгаж, барааг үйлчлүүлэгчийн агуулахад зөөж, хүлээн авах.
  • Гаалиас татан авалт хийсний дараа бараа бүтээгдэхүүнийг агуулахад хүргэж өгнө.
  • Нярав, нягтлан бодогч нарт сар бүрийн эхэнд болон жил бүрийн эхэнд бараа материалын тооллого, гаалийн агуулахад зургаан сар тутамд тооллого хийхэд туслах.
  • Харилцагчдаас буцаасан барааг шалган хүлээн авч, компанийн агуулахын нярав, кассд хүлээлгэн өгнө.
  • Шаардлагатай тохиолдолд хүргэлтийн жолоочийг орлоно.
  • Шаардлагатай үед уулзалт, сургалтад хамрагдана.
  • Шаардлагатай үед маркетингийн үйл ажиллагаанд туслана.

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Салбартаа хоёр жил ажилласан туршлагатай
  • В ангилалын жолооны үнэмлэхтэй байвал давуу тал болно
  • Харилцааны өндөр ур чадвартай
  • Хан-Уул дүүрэг, Нисэх, яармагт гэртэй бол давуу тал болно

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Гаалийн агуулахад буусан бараанд онцгой татварын акц, лого наах, гаалиас бараа авахад ложистикын ажилтан, агуулахын няравт туслан барааг өрж хураах
  • Гаалийн агуулахад буусан бараанд онцгой албан татварын акц тогтсон зааврын дагуу наах хуулах, мөн компанийн стикер хэвлэмэл шар логог наах

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Бүрэн дунд боловсролтой
  • Цаг барих чадвартай, тууштай ажиллах

 

Нэмэлт мэдээлэл

Ажлын цаг : Өглөө 7:30 ажлаа эхлэн 4:30 цагт тарна.

Цалин хийснээр бодогдоно.

Job description

  •  Lead Proshack store team towards achievement of established goals and objectives for the store
  • Ensure timely turnaround of inventory needed to comply with commitments to customers
  • Place orders to vendors and handle the order placement with vendors, shipment with Logistics team and delivery process with Proshack team and the customer
  • Manage account receivables with the team and the customers and make sure customers are placing the payments before due date
  • Manage pricing of Proshack store sold items
  • Conduct quarterly meetings with vendors and manage the relationship with vendors
  • Hire, train and monitor performance of the store staff
  • Monitor and adjust inventory to minimize dead stock and to ensure contractual obligation by MSM is fulfilled
  • Handle customer complaints immediately as per the Industrial Department’s procedure

Job requirements

  • Bachelor’s degree diploma in relevant field, such as Business Management, Accounting, Finance and Marketing
  • Proven experience in sales, vendor management and inventory management
  • Expertise in contract negotiation, ensuring favorable terms for sustainable business relationships
  • Strong proficiency in both written and verbal English
  • Advanced skills in MS office and familiarity with ERP systems

Additional information

  • Basic salary + KPI bonus salary+Commision bonus
  • Learning & development opportunity with international brands
  • Health insurance
  • Employee transportation
  • Flexible working hours
  • Discounted rate for MSM products

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Дэлгүүрийн сар бүрийн борлуулалтын зорилт, төлөвлөгөөг биелүүлэх, ашигт ажиллагааг нэмэгдүүлэхэд төвлөрч дэлгүүрийн ажилчдыг зааварчлах, зөвлөгөө өгөх, тэднийг дадлагажуулах
  • Салбарын ажилтнуудыг удирдан зохион байгуулах, салбар болон агуулахын бараа бүтээгдэхүүний нөөцөд хяналт тавих, бараа бүтээгдэхүүн,  дэлгүүрийн хэвийн үйл ажиллагааг хангах, үйлчилгээний стандартыг хэвшүүлэх, үйлчлүүлэгчдэд нөхөрсөг аятай үйлчилгээг хяналт тавьж дэмжлэг үзүүлэн ажиллах
  • Бараа бүтээгдэхүүн худалдаалах үйл ажиллагаануудыг хянах, шаардлагатай борлуулалтын идэвхжүүлэлтийг хийх
  • Маркетинг сурталчилгааны ажил болон бүх төрлийн арга хэмжээг удирдлагаар ханган дэмжин зохион байгуулах

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Холбогдох чиглэлээр бакалаврын зэрэг эзэмшисэн
  • Борлуулалт, худалдаа, үйлчилгээний байгууллага, хоол үйлдвэрлэлийн салбарт ажилласан туршлагатай
  • Баг удирдаж байсан өмнөх туршлагатай байх
  • Бараа бүтээгдэхүүний мэдээллийг Англи хэл дээр тайлбарлах чадвартай
  • Хүмүүс хоорондын болон харилцаа холбоо тогтоох ур чадвар өндөртэй байх

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал+ Борлуулалтын урамшуулал
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • Ажилчдын унаа
  • Уян хатан ажлын цаг
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Job description

  • Conduct customer calls to generate sales lead and follow up on sales leads
  • Maintain up to date market survey and competitive environment concerning the assigned product portfolio
  • Prepare and present business proposals to customers in a professional manner, follow up on leads, and negotiate sales contract whilst managing COGS
  • Coordinate with suppliers on a regular basis to offer equipment solutions to customer
  • Handling all processes including quotation, contract conclusion with customers, an order placement with the vendor, installation and setup of after sales support scheme
  • Collect receivables from customers to avoid bad debts
  • Carry out business development and new customer development activities through preparing business case to identify business potential, SWOT analysis and cost vs income estimation.
  • Prepare marketing/advertising/promotional materials and implement sales and marketing activities

Job requirements

Proficiency in spoken and written Chinese and English  at good level

A bachelor’s degree in a engineering field is required

A minimum of 5 years experience

Demonstrating strong teamwork, negotiation, and communication skills

Additional information

  • Basic salary + KPI bonus salary + Commission bonus
  • Learning & development opportunity with international brands
  • Health insurance
  • Employee transportation
  • Flexible working hours
  • Discounted rate for MSM products

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Барилга, байгууламжийн хэвийн ашиглалтыг хангах зорилгоор Барилгын ашиглалтын дэвтэр хөтөлж, эвдрэл гэмтлээс урьдчилан сэргийлж, төлөвлөгөөт болон яаралтай засвар үйлчилгээг гүйцэтгүүлж, хяналт тавих
  • Барилгын сантехник, цахилгаан, халаалт агаар сэлгэлтийн системд хийгдсэн өөрчлөлтийг холбогдох зурагт тухай бүрт нь тусгах
  • Барилгын ашиглалт, засвар үйлчилгээний бодлого, журмыг боловсруулан хэрэгжилтэд хяналт тавих
  • Засвар үйлчилгээний хүсэлтэд хариу өгч шаардлагатай арга хэмжээ авч, ажлыг удирдан гүйцэтгэх
  • Удирдлагадаа ажлын явцыг мэдээлж, хугацаат тайлан гаргах
  • Асуудлыг удирдлагад танилцуулан, шийдвэрлэх арга замыг инженерийн шийдлийн дагууү зөв оновчтой хэлбэрээр санал болгох
  • Чанарын удирдлагын тогтолцооны стандартын журмын дагуу ажил үүрээ биелүүлэх
  • Шаардлагатай үед ашиглалт хариуцсан ахлах ажилтанг орлон ажиллах
  • Шууд удирдлага дахь багийг удирдан зохион байгуулж, сантехникчидийн ажлын хуваарилалт хийх, улирлын чанартай ээлжээр ажиллах хуваарь гаргах

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Барилга, Цахилгааны инженер, Дулаан хангамж агаар сэлгэлтийн инженер
  • Мэргэжлээрээ ажилласан 2+ хүртэлх жилийн туршлагатай
  • AutoСad болон зургийн бусад программуудыг эзэмшсэн тооцоо хийх чадвартай
  • Англи хэлний анхан шатны мэдлэгтэй

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц 50 сая
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Онлайн худалдааны гар утасны программуудыг бүрэн хариуцан захиалгын дагуу түгээлт, борлуулалт хийж ажиллах
  • Компаний бараа бүтээгдэхүүнийг борлуулдаг Онлайн худалдааны бусад аппликейшн вэб сайтуудаас (супермаркетуудын харъя онлайн худалдааны сайтуудаас бусад) орж ирэх захиалгын барааг харилцагчийн хүргэгчид хүлээлгэн өгөх
  • Онлайн худалдааны агуулахын барааны бүртгэл тооцоог бүрэн хариуцаж орлого, зарлагын тайланг хөтөлж тооцооны нягтлангуудаар тоолуулж хянуулж ажиллах
  • Харилцагч худалдан авагчаас авсан захиалгыг барааны төрөл болон харилцагч тус бүрээр Smart phone-д захиалга болгон бүртгэн санхүүд өгч падаан хэвлүүлэх, урамшууллын хувь, бэлэг, бонусын барааны бодлого төлөвлөлтийг хэрэгжүүлэн өдөр бүрийн борлуулалтын тайланг нягтлан өгч байх

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Борлуулалт, үйлчилгээний чиглэлээр ажиллаж байсан туршлагатай
  • Харилцааны өндөр соёлтой, үр ашигтай гэрээ хэлэлцээр байгуулах чадвартай
  • Арга хэмжээ зохион байгуулж байсан туршлагатай бол давуу тал болно

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал+Борлуулалтаас хамаарсан урамшуулал
  • Олон улсын шилдэг брэндүүдийн сургалтанд хамрагдах боломж
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • Ажилчдын унаа
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Хариуцсан салбарын онцлогоос хамаарч санхүүгийн өдөр тутмын гүйлгээг шалган бүртгэлийн системд бүртгэх хуваарьт ажлыг санхүү хариуцсан захирлын баталсан ажил үүргийн хуваарийн дагуу гүйцэтгэх
  • Харилцагч байгууллага, үйлчлүүлэгчтэй үүссэн өр төлбөр болон авлагын тооцоог бүртгэх, улирал бүр тооцоог нийлж баталгаажуулах
  • Хариуцсан салбарын бараа материал, хөрөнгийн үлдэгдлийг батлагдсан хуваарийн дагуу тоолж баталгаажуулах, эд хариуцагчийн бүртгэлийг хянах, зөвлөгөө өгөх
  • Компанийн санхүүгийн тайлан баланс гаргахад шаардлагатай мэдээ тайланг ерөнхий болон ахлах нягтлан бодогчид тогтоосон хугацаанд ирүүлэх, нэмэлт шаардлагатай гүйцэтгэх ажлуудыг тогтоосон хугацаанд хийж тайланг хүргүүлэх
  • Хариуцсан салбарын онцлогоос хамааран бусад гүйцэтгэх ажил нь нэмэлт хавсралтын дагуу ялгаатай тодорхойлогдоно

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • НББ, санхүү, татварын чиглэлээр дээд боловсрол эзэмшсэн байх
  • MS оффисийн программууд, санхүү бүртгэлийн программ дээр ажиллаж байсан туршлагатай байх
  • Англи хэлний дунд түвшин
  • НББ-ийн чиглэлээр 2 хүртэлх жилийн туршлагатай
  • Мэргэшсэн нягтлан бодогч болон татварын итгэмжлэгдсэн нягтлан бол давуу тал

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • Ажилчдын унаа
  • Уян хатан ажлын цаг
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Main duties:

  • Utilize Excel proficiency to manage data effectively, ensuring accuracy and reliability.
  • Transfer data between Excel spreadsheets with precision and attention to detail.
  • Assist in the development of templates for efficient data importation into our IT systems.

Qualification:

  • Proficiency in Microsoft Excel, including the ability to use formulas, and create templates.
  • Excellent organizational and time management skills
  • General knowledge of vehicle.

Additional information:

Monthly salary will be 660,000 MNT.

 

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Бизнесийн үйл явц, дүн шинжилгээ хийх, функциональ тест хийх, Microsoft Dynamics BC 365-ийн хэрэглэгчийн хүлээн авах тест, хэрэгжүүлэх, тохируулга болон нэмэлтүүдийг хийх, асуудлыг шийдвэрлэх
  • Шинэ функц болон өөр системүүдийн интегацилалыг удирдах
  • Төрөл бүрийн асуудалд дүн шинжилгээ хийж, дутагдлыг/асуудлыг олж илрүүлэхийн зэрэгцээ бизнесийн үйл ажиллагаанд нэмүү өртөг шингээх нэмэлт/оновчтой шийдлүүдийг гаргах. Үүнд бизнесийг сайжруулах зорилготой шийдэл дизайн, архитектур орно;
  • Хүний нөөц, DMS зэрэг үйлчилгээ үзүүлэгчид болон өөр өөр хэлтэстэй уялдаа холбоотой ажиллах
  • HRMS болон DMS зэрэг гуравдагч талын программ хангамжийг нэгтгэх, засвар үйлчилгээ хийх
  • Хэрэглэгчдэд зөвлөгөө өгөх, туслах, дэмжлэг үзүүлэх
  • MS Dynamics 365 BC дээрх тайлан, үндсэн код, загваруудыг өөрчлөх
  • ERP системийг шинэчлэх, хэрэгжүүлэх төслийг удирдах

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Санхүү, нягтлан бодох бүртгэл, мэдээлэл технологийн инженер болон ижил төстэй мэргэшлийн чиглэлээр боловсрол эзэмшсэн
  • 1-с дээш жилийн ажлын туршлагатай байх
  • Англи хэлний ахисан түвшний мэдлэгтэй
  • Асуудлыг бүтээлчээр шийдвэрлэх чадвартай
  • ERP системийн ойлголттой
  • MS Dynamics эсвэл ERP системийн хөгжүүлэлт болон санхүүгийн функцүүдийн туршлагатай

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • Ажилчдын унаа
  • Уян хатан ажлын цаг
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Main duties:

  • Increase and expand sales parts.
  • Control accounts payable.
  • Ensure quality and timely delivery of orders
  • Recruit, train and motivate departmental staff
  • Support ISO standards and establish requirements for relevant staff

Requirements:

  • Bachelor’s degree or higher in Business Administration or Mechanical Engineering, or equivalent.
  • Experience in sales and senior management roles.
  • Strong team management and leadership skills.
  • Proficiency in English at an intermediate level or higher.
  • Ability to be open-minded, attentive to others, and adept at creatively solving problems by considering multiple perspectives.

Additional information:

  • Basic salary + Performance bonus
  • Health insurance package
  • Employee Transportation
  • Flexible Working Hours
  • Discounted Pricing for Purchasing MSM Group Products

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Сэлбэгийн борлуулалт хийх, борлуулалтын сувгуудыг хайх
  • Үйлчлүүлэгчийн хүсэлтийн дагуу борлуулалтын үйл ажиллагааг хийх
  • Үйлчлүүлэгчийн хүсэлтийн дагуу зөв мэдээлэл өгч, зөв сэлбэгийг нийлүүлэх
  • Бараа бүтээгдэхүүн зарах болон авах үнийн санал бэлтгэх
  • Систем дээрх болон хэвлэмэл бичиг баримтуудыг нягт тулгах

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Бизнесийн удирдлага болон механик инженер түүнтэй адилтгах мэргэжлээр бакалаврын зэрэгтэй
  • Борлуулалтын чиглэлээр ажиллаж байсан туршлагатай
  • MS Office болон ERP систем дээр ажиллах боломжтой
  • Англи хэлний дунд болон түүнээс дээш түвшний мэдлэгтэй
  • Нээлттэй, бусдыг сонсох, асуудлыг олон өнцгөөс харж бүтээлчээр шийдэл гаргах чадвартай

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • Ажилчдын унаа
  • Уян хатан ажлын цаг
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Main responsibility:

Administration and Operations Support:

  • Provide comprehensive assistance to directors and department heads in their daily tasks.
  • Offer support for day-to-day management of staff, ensuring efficient operations.
  • Manage correspondence, including distribution and archiving of letters.
  • Maintain accurate records and notes, ensuring organized documentation.
  • Coordinate weekly management team meetings and disseminate notes.
  • Arrange meetings, events, and conference rooms with meticulous detail.
  • Handle travel arrangements, including hotel and flight bookings for management and visitors.
  • Supervise administrative drivers and distribute tasks among team members.
  • Facilitate official signatures on bank transfers, contracts, and other critical documents.
  • Perform home-based tasks related to the Executive Director.
  • Manage printing, business card orders, and mail processes.
  • Execute additional tasks as directed by Management, maintaining flexibility.
  • Fulfill employee business card orders as requested by supervisors.

Board of Directors Support:

  • Compile and manage essential company files, including minutes, reports, and regulations.
  • Maintain and update a meetings folder for board and shareholders meetings.
  • Assist in preparing and amending organizational regulations and authority documents.
  • Coordinate and send invitations to board and shareholders meetings.
  • Record minutes during board and shareholders meetings and distribute them to members.
  • Keep the board informed of legal changes impacting their roles.
  • Draft resolutions, meeting notices, and voting papers in consultation with the Chairman.
  • Provide comprehensive support to the Chairman in various capacities.
  • Fulfill additional responsibilities as assigned by the Board.

 

Human Resources Assistance:

  • Support HR department by handling paperwork, including replication, printing, and scanning.
  • Provide timely translation services as required by HR department.
  • Conduct research and compile data in response to HR department requests.

Qualification:

  • A university degree in Foreign Relations and Business Administration.
  • Minimum of 2 years of experience in a secretary role.
  • Proficiency in MS Word, Outlook, Excel, and PPE.
  • Strong command of Mongolian and English, both spoken and written.
  • Ability to handle official documents and assess issues independently.
  • Highly organized, with exceptional event planning skills.
  • Experience in secretarial and office assistant roles.
  • Knowledge of corporate governance and compliance.

Additional information:

  • Basic salary + KPI bonus salary
  • Learning & development opportunity with international brands
  • Health insurance
  • Employee transportation
  • Flexible working hours
  • Discounted rate for MSM products

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Харилцагч, үйлчлүүлэгчдийн тоог нэмэгдүүлэх, шинэ харилцагчидтай болоход байнга анхаарал тавин ажиллах.
  • Хуучин болон шинэ худалдан авагчдад бараа бүтээгдэхүүнийг сурталчлах, худалдах
  • Худалдан авагчид автомашиныг танилцуулан, сурталчлах, тэдний худалдан авах сонирхлыг бий болгох ба улмаар тухайн автомашинуудыг худалдах, захиалгаар нийлүүлэх.
  • Автомашины талаар харилцагч, үйлчлүүлэгчдэд үнэн, зөв мэдээлэл өгөх, сурталчлан танилцуулах
  • Машиныг гааль дээрээс компани хүртэл тээвэрлэх асуудлын аюулгүй байдлыг хангах
  • Удирдлагатай хамтран тээвэрлэлтийн асуудлыг хянаж зохион байгуулах

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Тухайн мэргэжлийн чиглэлээр дээд боловсрол эзэмшсэн
  • Автомашины борлуулалт чиглэлээр 2 с доошгүй жилийн туршлагатай
  • Англи болон Монгол хэлний бичгийн болон аман харилцааны өндөр ур чадвартай байх
  • Зөвшилцөлд хүрэх, Ятган үнэмшүүлэх, нөлөөлөх харилцаа үүсгэх харилцааны ур чадьартай байх

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал +Борлуулалтаас хамаарсан урамшуулал
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц 50 сая
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх
  • Олон улсын гадаад сургалтанд хамрагдах боломжтой

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг
  • Олон улсын стандартын шаардлагад нийцсэн үр нөлөө бүхий ХЭМАБ-н менежментийн тогтолцоог нэвтрүүлэх, хэрэгжүүлэх, тасралтгүй сайжруулах
  • Нийт ажиллагсдыг ХАБЭА-н мэргэжлийн зохицуулалт, арга зүйгээр хангах, сургалт зохион байгуулах
  • Ажлын байрны аюултай хүчин зүйлсийн нөлөөллөөс ажиллагсдад учирч болох эрсдэлийг тодорхойлох, үнэлэх, удирдах
  • Үйл ажиллагааны хүрээнд аюулгүй ажиллагааны хяналт тавих
  • Гарцаагүй үүссэн аюул, ослын хор хохирлыг бууруулах
  • Хөдөлмөрийн аюулгүй байдал, эрүүл ахуйн хүрээнд хүлээх үүрэг
Ажлын байранд тавигдах шаардлага
  • Хууль эрх зүй, инженерийн чиглэлээр бакалавр ба түүнээс дээш зэрэгтэй
  • ХАБЭА хариуцсан ажилтныг мэргэшүүлэх сургаалтанд хамрагдаж, аюулгүй ажиллагааны чиглэлээр ажиллах мэргэжлийн үнэмлэхтэй байх
  • Аюулгүй ажиллагааны чиглэлээр 3-оос доошгүй жил ажилласан ажлын туршлагатай байх
  • ХАБЭА тухай хууль, бусад холбогдох эрх зүйн баримт бичиг, журам, тушаал шийдвэрийг мэддэг, тэдгээрийг ашиглаж аливаа асуудлуудад үнэлэлт, дүгнэлт өгөх чадвартай, бусдад энэ талаар сургалт, зөвлөгөө өгөх чадвартай байх
  • ХАБЭА-н холбогдолтой тайлан мэдээг гаргах, нэгтгэх, нэгтгэсэн тайлан мэдээнд үнэлэлт дүгнэлт өгөх чадвартай байх
Нэмэлт мэдээлэл
  • Үндсэн цалин + Үр дүнгээс хамаарсан урамшуулал
  • Олон улсын шилдэг брэндүүдийн сургалтанд хамрагдах боломж
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • Ажилчдын унаа
  • Уян хатан ажлын цаг
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Түрээсийн менежерийн удирдлага дор өдөр тутмын ажил үүргийг гүйцэтгэнэ.
  • Засварын хэлтэс дээрх тоног төхөөрөмжийн засвар үйлчилгээний ажлын гүйцэтгэлийг хянах.
  • Тоног төхөөрөмжийн Засвар үйлчилгээ нь төлөвлөгөө графикийн дагуу хийгдэж байгаа эсэхэд хяналт тавих. Тоног төхөөрөмжийн урьдчилан сэргийлэх төлөвлөгөөт үйлчилгээг (ТҮ) болон засварын ажлыг сар, долоо хоног, өдрийн нарийвчлалтай гаргах.
  • Засвар, ТҮ-д шаардлагатай сэлбэгийн хэрэгцээг гаргаж, сэлбэгийн бэлэн байдлыг хангах тал дээр сэлбэгийн хэлтэстэй хамтарч ажиллах.
  • Шаардлагатай сэлбэгийг Сэлбэгийн агуулахаас захиалах.
  • Сэлбэгийн хэлтэст дараагийн өдрийн засварын ажилд шаардлагатай болох сэлбэгийн талаар мэдээлэх.
  • Харилцагчид имэйл илгээх утсаар холбогдох зэргээр дараагийн төлөвлөгөөт засвар үйлчилгээний талаар мэдэгдэх, хугацааг тодруулах.
  • Түрээсийн тоног төхөөрөмжүүдэд графикийн дагуу солигдсон үндсэн эд ангиудын бүртгэлийг хөтлөх, тоног төхөөрөмжийн хувийн хэрэгт бүртгэх.

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Механик инженерийн чиглэлээр их дээд сургууль төгссөн
  • 2 жилийн ажлын туршлагатай
  • Автомашин, уул уурхайн бизнесийн орчинд хамгийн багадаа 2 жил ажилласан туршлагатай
  • Механикийн туршлага бас сайн харилцааны ур чадвартай байх
  • Сагстай өргөгч болон сэрээт ачигчын үнэмлэхтэй бол давуу тал болно

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Борлуулалтын урамшуулалт цалин + Гүйцэтгэлээс хамаарсан урамшуулал
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • Ажилчдын унаа
  • Уян хатан ажлын цаг
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • Хуулганы суурилуулалт, засварыг мэргэжлийн өндөр түвшинд гүйцэтгэн мэргэжлийн болон хувь хүний итгэл үнэмшилтэйгээр ажилдаа өөрийгөө бүрэн зориулж, чин сэтгэлээсээ засварыг хийж гүйцэтгэх,
  • Автомашины задаргааг брэндийн засварын гарын авлагын дагуу чанарын өндөр төвшинд хийж гүйцэтгэх,
  • Угсралтын ажил дуусахад бэхэлгээ, боолт зэргийг өөрийн гараар бүрэн шалгаж шалгалтын хуудас бөглөх,
  • Суурилуулалт, засварын ажлын явцад анзаарагдсан болон илэрсэн ямар нэгэн эвдрэл гэмтлийн шалтгаан, элэгдэж буй эд анги, ойрын хугацаанд хийвэл зохих засвар зэргийг ажиглан улмаар үйлчилгээний зөвлөхөөр дамжуулан үйлчлүүлэгчид мэдэгдэн үйлчлүүлэгчийн сэтгэл ханамжийг ханган ажиллах, улмаар засварын төвийн ашигт ажиллагаанд дэмжлэг үзүүлэх,
  • Суурилуулалт, засвар эхэлсэн болон дууссан цаг, ажлын талаарх зарим хэрэгтэй мэдээллийг бүртгэж тэмдэглэх,
  • Суурилуулалт, засварын ажлыг компаниас баталсан стандарт, технологийн дагуу цэвэрч нямбай хийх,
  • Суурилуулалт, засвар хийлгэхээр орж ирсэн автомашинд засвар хийх бодит хугацааг гаргаж өгөх,
  • Ашигласан бараа материалыг тухайн автомашины засварын хуудсанд бүртгэж байх

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Холбогдох чиглэлээр мэргэжлийн коллеж, их дээд сургууль төгссөн
  • 1-3 жилийн ажлын туршлагатай
  • Эсгүүр, дрилл өнгөлгөө, наалт хийх ур чадвартай байх

Нэмэлт мэдээлэл

  • Үндсэн цалин + Гүйцэтгэлээс хамаарсан урамшуулал
  • Эрүүл мэндийн даатгалын багц
  • Уян хатан ажлын цаг
  • МСМ группийн бараа бүтээгдэхүүнийг хөнгөлөлттэй үнээр худалдан авах эрх

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг

  • УБ Засварын төвд ирсэн тоног төхөөрөмжийн оношлогоо, засвар, үйлчилгээ, угсралт суурилуулалтын ажлыг чанарын өндөр түвшинд хийж гүйцэтгэх
  • Харилцагчаас өгсөн дуудлага болон харилцагчтай хийгдсэн гэрээний дагуу харилцагчийн ажлын байранд очиж тоног төхөөрөмжийн засвар үйлчилгээ болон холболт суурилуулалтын ажлыг гүйцэтгэх, ажлын байрны дүрэм журмыг мөрдөж, аюулгүй ажиллахХариуцан ажиллаж буй багаж, тоног төхөөрөмжүүд (автомашин, токарийн машин, өрмийн суурь машин, гидр шахуурга, хийн компрессор, гар багажууд гм) дээр өдөр тутам үзлэг, үйчилгээ (тосолгоо, чангалгаа) хийнэ.
  • Төлөвлөгөөний дагуу засварын төвийн багаж, тоног төхөөрөмжүүдэд засвар (тосолгоо, чангалгаа) болон техник үйлчилгээ хийх.
  • Эвдрэлийн шалтгаан оношийг зөв олж тогтоох, эвдрэлийн шалтгааныг бүрэн гүйцэд засварлах.
  • Шаардлагатай сэлбэгийн жагсаалтыг үнэн зөв бодитой гаргаж, захиалга хийх.
  • Ажлын цагийг үр бүтээлтэй өнгөрүүлэх. Өгөгдсөн үүрэг даалгаврыг цаг тухайд нь түргэн шуурхай гүйцэтгэх
  • Тоног төхөөрөмжийн засвар үйлчилгээ, холболт суурилуулалтын ажилд биечлэн оролцож, хамтран ажиллагсдад үлгэр дууриал үзүүлэх, тэднийг сургах үүрэгтэй.
  • Тоног төхөөрөмжийг ажлын байранд суурилуулалт холболт хийхэд шаардлагатай ажлын болон материалын тооцооллыг хийх.
  • Хийгдсэн засвар үйлчилгээ, холболт суурилуулалт, шалгалт тохиргооны ажлын тухай SERVICE REPORT бичих, удирдах ажилтнуудад тайлагнах
  • Өдөр тутам хийгдсэн ажлын тухай тайлан бичих, удирдах ажилтнуудад тайлагнах.
  • Шаардлагатай тохиолдолд багийн бусад гишүүнд дэмжлэг үзүүлэх, зөвлөгөө өгөх,

Ажлын байранд тавигдах шаардлага

  • Механикийн чиглэлээр их дээд сургууль болон коллеж төгссөн
  • Уул уурхайн механикаар ажиллаж байсан туршлагатай
  • Аюулгүй Ажиллагааг дагаж мөрдөн ажилладаг байх
  • ANSUL галын системын мэдлэгтэй бол давуу тал болно
  • Уг ажлын байр нь УБ хотод ажиллах (өдрийн 8 цагаар) ба шаардлагатай тохиолдолд хөдөө орон нутагт ээлжээр ажиллах боломжтой байх

If you want to apply for open positions, please submit application form or send your CV to hr@msmco.net.

We encourage you to submit application form to be included in candidates database for future available positions.